Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruker iFitness til å lagre programmene og logge treningene mine. Før brukte jeg en liten notatbok, men dette er mye enklere (y)Tviler sterkt på at folk går rundt og synes du er "dum" som loggfører, hehe. Mange skulle nok ønske at de selv gadd. For oss som ikke husker hva/hvor mye fra gang til gang, er det en god måte å sikre progresjon. Så logg ivei, og ikke bry deg om de som evt glor!

Har alltid loggboka med. Noterer reps og vekt. Jeg har enda mer progresjon ved logging fordi jeg alltid vil være bedre enn sist ;) Jeg har fått noen kommentarer, men tror igrunnen folk er mest nysgjerrige. Hvis de ser dumt på deg, kan du bare skule tilbake ;)

Annonse

Annonse

Alt handler om prioriteringer. Siden muskelmasse er det viktigste i mitt liv, så prioriteres hjernekapasiteten dit hen.

Funker ikke sånn for meg, jeg husker dårlig uansett hvor høy prioritering temaet har... :p

Jeg logge på mobilen og bruker da jefit som er den eneste brukandes appen til dette formålet atm.

Det er et mysterium for meg hvordan dere klarer å holde styr på dette med en bok eller blokk eller hukommelse. Altså en ting er å huske hva man har gjort der og da men jeg er avhengig av å vite litt om hva som foregikk de forrige treningene og dette hadde jeg aldri husket. En bok eller blokk tror jeg hadde blitt et eneste rot.

Har alltid med notatblokk og penn. Jeg kjører 3-splitt å klarer aldri å huske hvilke øvelser jeg har (noen husker jeg selvfølgelig) selv om det bare er snakk om 5-6 øvelser pr økt :p Ikke husker jeg hvor mye vekt jeg brukte forrige økt heller.

Og med min gullfiskhukommelse så har jeg selvfølgelig glemt hele greia allerede når jeg kommer i garderoben etter endt økt.

Så JA jeg går rundt med blokk på trening. Er helt avhengig av den :p men det skal sies at det er ikke mange ganger jeg har sett andre med blokk ;)

Jeg logge på mobilen og bruker da jefit som er den eneste brukandes appen til dette formålet atm.

Det er et mysterium for meg hvordan dere klarer å holde styr på dette med en bok eller blokk eller hukommelse. Altså en ting er å huske hva man har gjort der og da men jeg er avhengig av å vite litt om hva som foregikk de forrige treningene og dette hadde jeg aldri husket. En bok eller blokk tror jeg hadde blitt et eneste rot.

Jeg skriver dato, slik at jeg kan bla tilbake å se hva jeg løftet forrige uke eller forrige mnd. ;) Hadde jeg brukt ark, så hadde det fort blitt bare rot.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...