Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gamle, trofaste macbooken har funnet ut at det er en morsom lek å få svart skjerm hver gang jeg tilter den litt :( jeg er ikke med på den leken! Det hjelper å lukke den og åpne igjen, men jeg blir gal!

Fortsetter under...

Skrevet
Stod og skrellet/hakket grønnsaker til i morgen i et par timer i dag,og klarte selvfølgelig å pådra meg selv tre vannblemmer. Det funket jævlig dårlig med mine planer om å perse i benk i dag.

BUT I DID IT ANYWAY!

Da er det vel dagens glade da? :p Er vel ekstra impressive med pers når det gjør ekstra vondt? :p:LOL: :cool:

Skrevet

Sov til kl.14 i dag og gikk og la meg igjen rundt kl.22 og sovna av stort sett med en gang. For så å våkne kl.01 av at jeg syntes det var alt for lyst ute og at jeg sikkert hadde forsovet meg maks til jobb i morgen..! Da jeg endelig fant ut hva klokka var så var jo jeg lysvåken. Bare for å gjøre det ekstra flott kom de for å skrape parkeringsplassen rett ved siden av soverommet mitt samtidig.

Annonse

Skrevet

Totalt føkka døgnrytme. skal på jobb om 3/4 timer. + jeg mista ipaden når jeg spilte på den midt mellom øynene på nesa, så har et fått et fiiint sår der. kan en bli mer kløne? blir fint i kveld altså med sår midt i ansiktet...

Skrevet
de siste dagers negativitet: hat fått lungebetenelse. så har ikke fått trena å prøvd ut fat gripza mine som æ fikk til jul :( why???

huff, mesunner deg ikke lungebetennelsen altså, er helt grusomt å ha det! God bedring!

Skrevet

Var hos tannlegen på onsdag, alt ok.. Betalte 950kr:dry:

På torsdag fikk jeg latterlig vondt og ingenting hjalp.. I dag fikk jeg endelig tid på tannlegevakta. Mannen sa jeg hadde betennelse i tannkjøttet pga visdomstenne og en fylling som må skiftes for andre gang. Betalte 700kr.

Ikke ville han gi meg antibiotika og sendte meg hjem med enda mer smerter.......

Vurderer atm å trekke alle tennene og kjøpe meg gebiss.

Annonse

Skrevet

Jeg mister også masse hår nå, men jeg ammer da, og da er det visst vanlig. Har du vært hos legen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...