Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når en etter en uke intens krangling med seg selv for å unngå å la tankene om flodhestkroppen få bli til noe mer enn bare tanker, får denne kommentaren servert; "Herregud for noen massive lår du har! Den dimensjonen jo" :banghead:

Massive laor er jo noe av det fineste som finnes <3

Ta det som et kompliment! (måtte bla i loggboken din, og du har absolutt ikke svære lår - de ser fine, sterke og veltrente ut! ;))

Massive laor er jo noe av det fineste som finnes <3

Ta det som et kompliment! (måtte bla i loggboken din, og du har absolutt ikke svære lår - de ser fine, sterke og veltrente ut! ;))

Amen sistah; Klumpete lår - det beste som er!

HaHha jau... :-) det er vel den lille anorektiske delen som enda finnes et sted inni der som skriker! Tror for så vidt at de fleste jenter (iallfall utenfor fitnessbloggen) ville blitt litt satt ut av en slik kommentar.

Gi den litt kake (gjerne fra Christian-leker-med-maten-tråden), så holder den kjeft! :D

Annonse

Strakk en eller annen muskel på siden av ryggen/korsryggen, rett over høyre rumpeball rett før trening i dag. Det gjorde at økta ikke ble fullt så bra som den kunne blitt. Og det er faktisk skikkelig vondt nå også :unsure:

Og jeg er invitert på date+overnatting hos han jeg er hodestups i, men kommer meg ikke til den aktuelle byen den dagen likevel :( Utrolig kjipt når han endelig tok initiativet til noe.

Annonse

Pokker så vondt i ryggen, gikk på en smell sist uke når jeg skulle flytte en pall som jeg skulle ha med meg på messe, og så har jeg hatt full rulle med kjøle omslag ovs siden sist tirsdag. Kiro i morgen og håper at det skal hjelpe, så er det full rulle med trening etterpå.

Først noe som skulle igrunn vært dagens glade. 4 bokser med proteiner fra Norkost.

Løfter ut en bøtte. Den var hel.

Løfter ut en bøtte til. Den var sprukket u bunnen.

Tar av den underste esken. Ser da mye pulver og tenker dette kom sikkert fra den som var sprekt i bunnen.

Løfter ut en bøtte. Den var hel.

Løfter ut neste bøtte den hadde sprekt lokk!

Banke hodet i bordet og si tusen takk postnord!

Eskene hadde ingen synlige skader=( Så kunne jo ikke vite at innholdet var fucked up.

Stig Ingebrigtsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...