Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har altfor mange ting, og det er et helvetes prosjekt å få pakket alt sammen i bilen sånn at det fortsatt er plass til meg og bikkja. Jeg skal ALDRI flytte igjen (eller i hvert fall kvitte meg med alt unødvendig krims krams først). Arg.

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Skrevet

Praktisk eksamen, er så sykt nervøs.

Skrevet
Praktisk eksamen, er så sykt nervøs.
Er det i morgen?? Masse lykke til, er ikke i tvilm om at du nailer det:-)

og ... tips fra en gammel student: ta deg HElT fri dagen før, ect les litt på morgenkvisten, men utover dagen får du mye igjen for å senke skuldrene og gjøre noe annet. Hjernen bearbeider mer stoff enn du tror, selv når du ikke leser. Jeg har iallfall erfart å prestere best de gangene hvor jeg tok helt fri dagen før :-)

Annonse

Gjest QueenWinther
Skrevet
Er det i morgen?? Masse lykke til, er ikke i tvilm om at du nailer det:)

og ... tips fra en gammel student: ta deg HElT fri dagen før, ect les litt på morgenkvisten, men utover dagen får du mye igjen for å senke skuldrene og gjøre noe annet. Hjernen bearbeider mer stoff enn du tror, selv når du ikke leser. Jeg har iallfall erfart å prestere best de gangene hvor jeg tok helt fri dagen før :)

Det er om noen timer, hehe, så skal bare smålese litt på stoffet frem til det. Hadde eksamen i går også, så kjenner at kroppen er litt sliten nå - men det får bare gå :) Tusen takk for tips!

Skrevet

Irriterer meg grenseløst at folk MÅ prate i mobilen når de trener!!Og så innmari høyt.

Stikk ut i resepsjonen og prat, for pokker!(n)

Skrevet

Åherrejessufaderda. Gårdagens gruppetime gjør at jeg i dag ikke klarer å ha hælen helt i bakken uten å få krampe ... Gange med tåhev er nytt for meg. Hngh!

All erfaring tilsier jo også at dag to i er verst, så tror kanskje jeg må trene i høye hæler i morgen.

Fokusere litt mer på å tøye leggmusklene fremover kanskje, ja. Ja.

Annonse

Skrevet

Begynner å bli skikkelig forelska - i helt feil person. Beste sexen jeg har hatt, men han er 20 år eldre enn meg, og det kommer aldri til å bli noe mer enn bare sex. Og han har meg totalt rundt lillefingeren...

Så jeg bytter på å ha sommerfugler i magen og å være lei meg :unsure:

Skrevet
og ... tips fra en gammel student: ta deg HElT fri dagen før, ect les litt på morgenkvisten, men utover dagen får du mye igjen for å senke skuldrene og gjøre noe annet. Hjernen bearbeider mer stoff enn du tror, selv når du ikke leser. Jeg har iallfall erfart å prestere best de gangene hvor jeg tok helt fri dagen før :)

Alle lærer forskjellig. Jeg gjør det utvilsomt best om jeg sprengleser dagen før. Gjerne helt frem til timen før eksamen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...