Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vil inn til Oslo. Kunne kanskje tenkt meg Ernæringsfysiolog, men har neppe karakterene til det. Så da er det litt mer åpent. Søkt på lærerstudier; lektor innen realfag, kokkelærer, og fysioterapeut.

Har et døgn til på å fylle inn mer ønsker på Samordna opptak.

Kunne tenkt meg noe med å hjelpe andre, helst noe som relaterer til mat, og aller helst være en tenkejobb,en hvor man må bruke hodet for å løse problemer, og ikke kroppen.

BERGEN BERGEN BERGEN BERGEN BERGEN BERGEN BERGEN BERGEN BERGEN BERGEN

Fortsetter under...

Sitter p0 flyet hjem til tromsø for å "feire" påske. Har akkyrat kommet på at jeg har glemt påskeegget med godis på kjøkkenbenken i oslo.

Flybanen i tromsø er midlertidig stengt pga for mye vind(snø et nestrn aldri noe problem), skulle ha landa nå, men blir muligend landing i bardufoss om ikke været bedrer seg snart. Tar da to timer å komme hjem isteden for 10 min. Jeg har feber og vil helst ut i frisk luft.

Annonse

Men drt var fylt av godsaker som man må til sverige for å få samt at det er mitt fine håndlagde påskeegg med drage og føniks på, ikke sånt stygt påskeegg som alle butikkene selger og som i tillegg ikke tåler en trøkk:(

Ansiktsbildet av meg ble moderert bort på en datingapp haha... De tre årsakene kunne være:

A) Støtende innhold

B) Vanskelig å gjenkjenne personen

C) Personen på bildet er under 18 år

Kan jo tenke seg til hva som var grunnen til moderering i dette tilfellet.

#foreveryoung

Annonse

Har vaska joggeskoa, men lukta går ikke vekk :stinkyfeet:

Legg de i eddikvann, sentrifugeres og i skotørker. Jeg bruker alltid skotørker på treningssko nettopp for å unngå tåfislukt

Fungerer også på trøyer som stinker. La de ligge et par timer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...