Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjefen min har klart å kødde til ferieavviklingen min.

Før jeg dro til Bergen fikk jeg beskjed om at jeg hadde første uka i april fri, som skulle brukes på gode venner jeg ikke har sett på år og dag.

Men neida! Den beskjeden ble ikke gitt videre, så jeg må på jobb alikevel:/

Sommertid. Brukte nærmere 1 time på å klare å komme meg opp, og nå er det 18 min til jeg skal være på jobb. :grumpy:

Regna med noen kom til å poste noe sånt i dag. Jeg mener, når er en time mindre å sove BRA?! Hrmpf:grumpy:

Annonse

Annonse

Sjefen min har klart å kødde til ferieavviklingen min.

Før jeg dro til Bergen fikk jeg beskjed om at jeg hadde første uka i april fri, som skulle brukes på gode venner jeg ikke har sett på år og dag.

Men neida! Den beskjeden ble ikke gitt videre, så jeg må på jobb alikevel:/

two-children-hugging.jpg

Skift jobb, Christian :happy:

Prøvde virkelig å fortelle objektivt om bookingsystemet til noen gjester her, men null kursing, ingen bruk av over halvparten av systemet.. Også hvordan forklarer man hvorfor man ikke bruker noe fordi folka ikke klarer xD :lol: Oh well ... Utlevering av jobben= well done visstnok o_O Jeg prater for mye :lol::cautious:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...