Gå til innhold

Anbefalte innlegg

This, dear lady... Er en tett bihule som har vokst seg stor! :p

Er vel mye det samme som dette: http://en.wikipedia.org/wiki/Oral_mucocele

Bare at det ikke var i kjeften...

De slo egentlig bare på et hull, pussa og vaska. Andre gangen så lagde de større hull. Tror det er bra nå :)

IIIIIIK god bedring

Fortsetter under...

Ei hurpe på jobb og bedritent vær har ødelagt dagen min som startet så fint. Blir en jobb å reise kjerringa i dag. Kan ikke voksne mennesker bare oppføre seg??!!

Edit: Hun kom akkurat ned igjen med et lite beklager, og var nok ganske flau. Faith in humanity slightly restored.

Annonse

:( Ikke greit å høre Raptorial... Blir litt lost for words. Ta vare på hverandre, og tiden som dere har igjen.

Yeah. Å sette ord på det er ganske fånyttes. Er jo tross alt han det er synd på, men en blir ikke akkurat i godt humør.

Blei nettop oppringt. Han dør trolig ikke idag, men kreften var mer aggressiv enn forventet så de har slutta med behandling og gir nå bare morfin for å dempe smertene.

Gjest Fortuity.

Jeg er gjerne litt i min 'egen verden' når jeg benytter meg av kollektiv transport, og i dag var selvsagt intet unntak.

Da jeg tittet opp fra boken min - etter det som føltes som noen få, små minutter - befant jeg meg her:

[ATTACH]133916[/ATTACH]

På Voksenkollen. Jeg skulle av på Oslo S. Det er 14 min. til neste bane i motsatt retning.

Jeg klandrer Vonnegut.

post-30998-14440971355629_thumb.jpg

Annonse

Har fått manneinfluensa, og synes helt vilt synd på meg selv. Hater å være hjemme fra jobb, spiser meg ihjel, føler allerede jeg ligger dårlig an med trening og runner tinder i mangel på noe interessant på tv. Bra liv.

Jeg er såååå med deg der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...