Jump to content

103kg

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

  1. 103kg

    .

    Jeg ville bare poengtere og endre tankegangen til at svaret kan faktisk være å øke inntaket. At man reagerer forskjellig er vel hevet over tvil, så man må ofte prøve seg frem. Men i basis så er det noen grunnleggende ting...som f.eks at man må forbruke mere enn man inntar for å gå ned i vekt. Men så er det enn masse rart som gjør at man blir usikker, fordi kanskje kroppen ikke reagerer slik man skulle tro.Men istedenfor å gå ned til f.eks 1500 eller mindre så kanskje øke og ha en matinntak du kan leve med for resten av livet. Blir dette en (sulte) kur som dette ville være, så ville du ikke greid å holde det lenge før du sprakk. For så å fyke opp i vekt igjen, og da legge på deg noen kg. Jeg prøver meg frem enda...uke for uke..hvor jeg ender vet jeg ikke. Men jeg vet at for meg var det å begrense kaloriinntaket feil vei.
  2. 103kg

    .

    Er mann 193 cm, 103 kg...har selv ligget på 2000 kalorier, jeg hadde også stagnasjon på det nivået. Fant ut at kroppen rett og slett hadde gått i sparemodus. La meg derfor på høyere kaloriinntak, og nå greier jeg justere vekten med små endringer i hverdagen (kutte ut brød, ris og poteter hvis jeg vil gå ned f.eks). At jeg lå for lavt fikk jeg egentlig bekreftelse på etterpå jeg gikk oppi kaloriinntak ved at jeg ikke har besvimelsestendense og litt hjertegalopp som jeg kunne kjenne før. Utenom det så hadde jeg det ganske normal med energi og opp og nedturer med hva jeg orket. MEn merket før at jeg mistet styrke veldig fort når jeg byttet litt om på rutinene mine. Jeg sliter litt med å ha i meg så mye mat jeg trenger, så jeg må bruke en litt olje for å holde oppe kaloriinntaket mitt. Jeg er ikke noen ekspert, men første som slo meg når jeg så vekta var at det slet jeg og med helt til nylig. At du gikk ned på 1500 kalorier, det er vel rett og slett sulting.
  3. 103kg

    .

    syntes egentlig du burde spise litt mere jeg...2000 kalorier høres lite ut....med trening så er du nok under 1500 allerede.
  4. Du kan gjerne gi din mening, erfaringer er jeg interressert i, men når eq tilhørende personer til stadig oppretter nye brukere så går varsellampene mine iallefall av. Det viser meg ikke mere enn at det drives en useriøs promotering av selskapet.
  5. At eq kommer inn her til stadighet på denne måten (nyopprettet bruker som skryter hemningsløst) for å sette seg selv i positivt lys er rett og slett patetisk. At dere ikke skjønner at dere bare viser hvor useriøse dere er ved å drive på denne måten.... Ved å til stadighet bringer opp tråden, heiser den bare enda mere på søkemotorene (nå på 4 plass på google), så oppnår dere bare å vise hvorfor man ikke bør velge eq.
  6. 103kg

    Dagens negative

    Dagens negative, en deilig dobbel americano fint fordelt utover ene buksebeinet rett etter ankommet kontoret....should I stay or should I go......
  7. Tror ikke det bare er barnebidrag det er snakk om da, da er det profesjonelle NAV'ere, som er uhyre dyktige på de tilbudene som finnes hos NAV. Dette var iallefall tilfelle med eksen min som hadde mere utbetalt i måneden enn jeg hadde som da nyutdannet sivilingeniør.
  8. Har hatt angst i mange år, nesten fri nå. Angst forsterker det psykiske så hele kroppen og det fysiske blir påvirket. Min helseangst har brakt meg til sykehuset ett par ganger...så jo..det er ikke unormalt. Nå etter å ha få sjekket at kroppen din fungerer hos lege, så få henvisning til psykolog. Ordner du det psykiske, vil de fysiske ubehaget forsvinne.
  9. ER kardio nødvendig og MÅ du løpe på mølla? Jeg gikk drittlei mølla og driver nå på med dynamisk oppvarming isteden. Får opp pulsen godt der og ved å være dynamisk
  10. Med både angst og depresjon i ryggsekken så kan jeg bare istemme i at trening hjelper på. I begynnelsen vil det være ett ork, bare tanken på treningen i seg selv kan være nedstemmende i begynnelsen. Men med tiden til hjelp, så vil man få troen på seg selv og dermed få bedre kotroll over tankene. Men TTT, ting tar tid....det kommer ikke etter en ukes trening...det må være kontinuerlig over lang tid.
×
×
  • Create New...