Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

Makspulstest på nesten en time. Vondt i hendene, kvalm, må spy - vet ikke om det siste er pga alle er kvalme for tiden eller fordi jeg er sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skikkelig kvalm.... og skal ta buss i 3,5 timer om en halvtime -.- krysser fingrene for at jeg ikke spyr.

Edit: Jeg blir visst hjemme med spysyka -.- *wooh*

You and me both. Har vært sånn siden lørdag kveld. Fortsatt ustabil :p Har heldigvis ikke spydd, bare vært syyyykt kvalm og svak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bring it! Humor er min måte å komme forbi dritt på :p

Har ikke blitt noe værre, men faen da!

Body, y u do dis?

Altså, TMI-materiale deluxe, men jeg foretrekker diare og magekramper framfor kvalme og oppkast, ANY DAY.

såehhh, dis nausia beezkneez is stompin on me tetz, mejt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er en ZMA-drøm? :eek:

Zma kan føre til at man drømmer MEGET merkelig. man sover dypere enn"vanlig" og det kan få konsekvenser:P

Drømte i høst at noen prøvde å bryte seg inn i stua mi. Prøvde å stå opp men eg låg der bom fast! så etter noen minutter røska eg meg opp fra senga..... og DA våkna eg xD hehe var bare en drøm:P tror eg såg en film tidligere på kvelden om noe inbrudd i hus :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zma kan føre til at man drømmer MEGET merkelig. man sover dypere enn"vanlig" og det kan få konsekvenser:p

Drømte i høst at noen prøvde å bryte seg inn i stua mi. Prøvde å stå opp men eg låg der bom fast! så etter noen minutter røska eg meg opp fra senga..... og DA våkna eg xD hehe var bare en drøm:p tror eg såg en film tidligere på kvelden om noe inbrudd i hus :p

Jøss har ikke hatt slik :p

Dagens negative: har ikke hatt ZMA-drøm :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss har ikke hatt slik :p

Dagens negative: har ikke hatt ZMA-drøm :(

Seriøst, ZMA drømmer er THE shit. Trippy drømmer uten dop. Like....HALLO. Winning?!

Det skal sies at jeg har hatt typ 3-4 sånne og så blir man vant til ZMA og drømmer "ikke" lenger, bare sover godt liksom. Jeg kan få frem drømmene igjen dersom jeg ikke tar ZMA på et par uker dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, ZMA drømmer er THE shit. Trippy drømmer uten dop. Like....HALLO. Winning?!

Det skal sies at jeg har hatt typ 3-4 sånne og så blir man vant til ZMA og drømmer "ikke" lenger, bare sover godt liksom. Jeg kan få frem drømmene igjen dersom jeg ikke tar ZMA på et par uker dog.

hehe. ja det har eg erfart også :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaaaw :cry: men nå tar eg det regelmessig og får ikke sånne surre drømmer, men det er GODT å sove dypt når man først er i gang ;)

Seriøst, ZMA drømmer er THE shit. Trippy drømmer uten dop. Like....HALLO. Winning?!

Det skal sies at jeg har hatt typ 3-4 sånne og så blir man vant til ZMA og drømmer "ikke" lenger, bare sover godt liksom. Jeg kan få frem drømmene igjen dersom jeg ikke tar ZMA på et par uker dog.

Assa....

Hvis du drømmer at du er på Aker Brygge og er høygravid, og er med ungen din på 3 år, også kommer det er fly JÆVLI lavt over husene og helt åpenlyst er på tur til å styrte, men det begynner å sirkle rundt over oss og ingen vet hvor det kommer til å styrte og alle bare løper rundt i vill panikk og bare barn og gravid og hele greia, er det noe sånt kanskje? :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assa....

Hvis du drømmer at du er på Aker Brygge og er høygravid, og er med ungen din på 3 år, også kommer det er fly JÆVLI lavt over husene og helt åpenlyst er på tur til å styrte, men det begynner å sirkle rundt over oss og ingen vet hvor det kommer til å styrte og alle bare løper rundt i vill panikk og bare barn og gravid og hele greia, er det noe sånt kanskje? :cool:

yes xD :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...