Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hodepine. Enten må jeg ha trent noe feil eller så er nakken føkka igjen. Gad. Har hatt nesten et år uten fysio, vært hjemme i norge igjen i 3 1/2 uke og tror jeg må starte igjen. Er nesten 90% sikker at det må være noe jobbrelatert etc.

sitter du mye foran PC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet noen bruker maislefser?

Hmm... har jeg ikke prøvd. Eller sett :-p

Problemet med substitutter er at de sjelden svarer til forventningene, men det er jo som regel bare en vanesak- det vet jeg av erfaring. Men kjipt allikevel når det er en spesiell ting jeg har lyst på og ikke kan spise det :( (tråden handler tross alt om å være negativ, så da prøver jeg å holde meg til det) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreleseren vår i overvekt mener at man aldri kan klandre individet for overvekt. Det er hundre prosent gener og vilje/miljø er irrelevant. Spurte om han hadde noe belegg for påstanden? "Det er det rådende paradigmet". AMMAGAAAAHD.

Høres ut som noen har vært inne på sinte amerikanske feministblogger og lest seg opp på Health At Every Size. Anbefales, hvis du vil ha kreft:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreleseren vår i overvekt mener at man aldri kan klandre individet for overvekt. Det er hundre prosent gener og vilje/miljø er irrelevant. Spurte om han hadde noe belegg for påstanden? "Det er det rådende paradigmet". AMMAGAAAAHD.

lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...