Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:D det er liksom det eller flappy bird!

FB all the way :love: Har lært så ufattelig mye nyttig. Og unyttig :D haha.

Sorry all the off topic.

On topic: spist altfor mye sjokolade, det er egentlig bare fint, men når man aldri lærer at man blir gæærn i magen av det, det er dagens, og hver gang jeg spiser sjokolade- negativt. Og forresten så skal jeg til svigermor i morra. Må bli syk så fort som mulig. Vil. Ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On topic: spist altfor mye sjokolade, det er egentlig bare fint, men når man aldri lærer at man blir gæærn i magen av det, det er dagens, og hver gang jeg spiser sjokolade- negativt. Og forresten så skal jeg til svigermor i morra. Må bli syk så fort som mulig. Vil. Ikke.

Spis masse masse sjokolade så du blir så dårlig at du slipper å dra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

er så kvalm at jeg skal tilbringe en halvtimes tid på badet just in case jeg spyr

digg

edit: hvordan kaster man opp med vilje uten å stikke fingeren i halsen? jeg orker ikke være kvalm, for jeg trenger søvn, og det er ikke mye annet som hjelper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge seg med dårlig stemning.

post-16867-14440969138315_thumb.jpg

For alt det er verdt, all "dritt" blir lettere med tiden, og på et tidspunkt ikke er ille lenger. Det gjelder alt. TTT, og det er alltid lys i tunellen :) Patience, bro.

*klem*

Jeg har en "dead-end job" f.eks, know the feel, og så lenge jeg jobber hardt med å endre situasjonen, så er det et lys i tunellen og jeg må ha tålmodighet. The good times are comming. Always.

Jeg sover så å si aldri natt til mandag fordi det er en ny jobbuke. Just sayin'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så kvalm at jeg skal tilbringe en halvtimes tid på badet just in case jeg spyr

digg

edit: hvordan kaster man opp med vilje uten å stikke fingeren i halsen? jeg orker ikke være kvalm, for jeg trenger søvn, og det er ikke mye annet som hjelper

Plan B: Spis noe salt, surt og/eller lag deg ingefærte og se om det går over. God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare det verste...

Jepp.

[ATTACH=full]131491[/ATTACH]

For alt det er verdt, all "dritt" blir lettere med tiden, og på et tidspunkt ikke er ille lenger. Det gjelder alt. TTT, og det er alltid lys i tunellen :) Patience, bro.

*klem*

Jeg har en "dead-end job" f.eks, know the feel, og så lenge jeg jobber hardt med å endre situasjonen, så er det et lys i tunellen og jeg må ha tålmodighet. The good times are comming. Always.

Jeg sover så å si aldri natt til mandag fordi det er en ny jobbuke. Just sayin'.

Pretty much this.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...