Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet
  "Addict skrev:
Har rundet 1000 innlegg. Vet ikke om den skal på dagens negative eller dagens glade. Den får bli på negative.

#nolife

Jeg eier deg i #nolife. Soz. Back to "dagens negative" with you.....OHWAIT.

...#troll :D:D:D

Skrevet
  "Addict skrev:
:D det er liksom det eller flappy bird!

FB all the way :love: Har lært så ufattelig mye nyttig. Og unyttig :D haha.

Sorry all the off topic.

On topic: spist altfor mye sjokolade, det er egentlig bare fint, men når man aldri lærer at man blir gæærn i magen av det, det er dagens, og hver gang jeg spiser sjokolade- negativt. Og forresten så skal jeg til svigermor i morra. Må bli syk så fort som mulig. Vil. Ikke.

Skrevet
  "LeanMachine skrev:
On topic: spist altfor mye sjokolade, det er egentlig bare fint, men når man aldri lærer at man blir gæærn i magen av det, det er dagens, og hver gang jeg spiser sjokolade- negativt. Og forresten så skal jeg til svigermor i morra. Må bli syk så fort som mulig. Vil. Ikke.

Spis masse masse sjokolade så du blir så dårlig at du slipper å dra? :)

Annonse

Gjest QueenWinther
Skrevet

er så kvalm at jeg skal tilbringe en halvtimes tid på badet just in case jeg spyr

digg

edit: hvordan kaster man opp med vilje uten å stikke fingeren i halsen? jeg orker ikke være kvalm, for jeg trenger søvn, og det er ikke mye annet som hjelper

Skrevet
  "Yolo McSwag skrev:
Legge seg med dårlig stemning.

post-16867-14440969138315_thumb.jpg

For alt det er verdt, all "dritt" blir lettere med tiden, og på et tidspunkt ikke er ille lenger. Det gjelder alt. TTT, og det er alltid lys i tunellen :) Patience, bro.

*klem*

Jeg har en "dead-end job" f.eks, know the feel, og så lenge jeg jobber hardt med å endre situasjonen, så er det et lys i tunellen og jeg må ha tålmodighet. The good times are comming. Always.

Jeg sover så å si aldri natt til mandag fordi det er en ny jobbuke. Just sayin'.

Skrevet
  "Ina Winther skrev:
er så kvalm at jeg skal tilbringe en halvtimes tid på badet just in case jeg spyr

digg

edit: hvordan kaster man opp med vilje uten å stikke fingeren i halsen? jeg orker ikke være kvalm, for jeg trenger søvn, og det er ikke mye annet som hjelper

Plan B: Spis noe salt, surt og/eller lag deg ingefærte og se om det går over. God bedring

Skrevet
  "Stine1986 skrev:
Det er bare det verste...

Jepp.

"Ojive skrev:
[ATTACH=full]131491[/ATTACH]

For alt det er verdt, all "dritt" blir lettere med tiden, og på et tidspunkt ikke er ille lenger. Det gjelder alt. TTT, og det er alltid lys i tunellen :) Patience, bro.

*klem*

Jeg har en "dead-end job" f.eks, know the feel, og så lenge jeg jobber hardt med å endre situasjonen, så er det et lys i tunellen og jeg må ha tålmodighet. The good times are comming. Always.

Jeg sover så å si aldri natt til mandag fordi det er en ny jobbuke. Just sayin'.

Pretty much this.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...