Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en hard uke med 3 dager styrke og 2 dager kardio (mer trening enn jeg noen gang har gjort!), kaloriunderskudd hver dag inkludert lørdag og generelt følt meg dritt pga dette så viste vekten bare 100g mindre i dag enn forrige mandag! Buuhuuuu :'(

Skrevet
  "Krembolle skrev:
Pappa har havnet på sykehuset og dette er vel innleggelse nr 7 så langt i år.

Og så stress spiser jeg alt jeg kommer over.. :mad:

Uff. Håper det går bra med han, og deg. *klem*

Skrevet
  "Lina88 skrev:
Jeg vet ikke hva ferie er! Slutt å syt, drittunger!

Ferier er når du har fri frå jobb og har tid til å rydde i hagen eller å reise til utlandet. Gjerne nokre veker i slengen.

Skrevet
  "Admira skrev:
Det regner og regner og regner og regner og regner og regner og regner og regner :wtf::bigtears:

Ja ser du er fra Arendal, så hvis det er der du befinner deg nå så har det regna mye i HELE dag :(:cry:

Skrevet
  "Therese_J skrev:
Prisoverslag på reparasjon av bil: 10-12 000. I tillegg er det like før klutchn går til h******e!

Eg kjøper berre biler for 10000 peng og kaster dei etter 1-2 år. Slipper verksted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...