Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Noen idioter som leier lokalene på jobb hver søndag har for tredje gang i høst vasket ting fulle va stearin i oppvaskmaskinen på kjøkkenet mitt. For tredje gang i høst er jeg nødt til å bruke 3 timer, som egentlig skulle brukes til produksjon, til å koke vann,skrubbe, skru løst alt som kan skru løst, koke mer vann, skrubbe mer, og ganne hele hurven. Mer hjernedøde mennesker har jeg aldri vært borti, skal man virkelig være nødt til å følge etter djævelpakket for å sørge for at de ikke putter knivene mine eller ting med stearin i oppvaskmaskinen? Og stearin i en oppvadkmaskin? Har de virkelig lyst å punge ut for en helt ny en til 50000? De får håpe at de pengene vi har fakturert dem for hittil(timene jeg har brukt på å vaske maskinen for stearin i høst) er det eneste de trenger å bli fakturert for av sitt eget dumskap.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...