Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har aldri mensensmerter, men jeg kan sympatisere for det :p

hah du er heldig :p Eksen var kritthvit i trynet, lå og vrei seg på badet annenhver gang hu hadde mensen. Fastlegen ga henne Diclofenac og det ble (fortsatt jævlig) men langt mer "tålbart". Jeg tenkte at de som har smerter kan kanskje få det vekk helt med det. Regardless, fastlegen kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sympatiliker!

Jeg liker at du sympatiliker :love:

Krembolle

Ladies, please. Fastlege -> Diclofenac på resept -> Problem solved.

hah du er heldig :p Eksen var kritthvit i trynet, lå og vrei seg på badet annenhver gang hu hadde mensen. Fastlegen ga henne Diclofenac og det ble (fortsatt jævlig) men langt mer "tålbart". Jeg tenkte at de som har smerter kan kanskje få det vekk helt med det. Regardless, fastlegen kan hjelpe :)

Interessant! Jeg har ikke vært noe særlig plaget med det tidligere, men det siste halve året har vært mindre kult. Thanks for tipset (y):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ut at jeg ikke har mulighet til å ta opp igjen mange av faga mine. Vil jeg forbedre karakterer må jeg utsette vitnemålet og ta utdannelsen på nytt, arbeidskrav+eksamener :cry: Har ikke en sjans i ville helvete å komme meg inn på master nå

:(why?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...