Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg ikke har mulighet til å ta opp igjen mange av faga mine. Vil jeg forbedre karakterer må jeg utsette vitnemålet og ta utdannelsen på nytt, arbeidskrav+eksamener :cry: Har ikke en sjans i ville helvete å komme meg inn på master nå

Jeg vet akkurat hvordan du føler deg... Den følelsen unner jeg ingen. Og det å vite at man ikke kommer lenger..... Fyf***..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har fått vete at exen kjem på besøk for å levere julegåver og bruke litt tid i lag med ungane, hyggeleg det, men greitt med litt meir enn tre dagars varsel, serleg no i juletida, og SPESIELT når besøket fører til at eg må ut av huset. Gah! Teit avtale. Så eg skal campe på barnerommet mitt hos mamma og pappa, hurra! Føler meg skikkeleg vaksa og ansvarsfull gitt. Kjenner eg er LITT stessa for å få alt klart til jul (skal ha slekta mi her i år og innvendig er huset under oppussing), og ikkje minst pakkinga for romjula.

Ironien i det heile er at 3.juledag skal ungane til faren....:shifty:

*ARG!* Nesten så eg lurer på at det berre eg for å irritere meg.

Ein smuuule muggen, irritert og bitter meg i kveld:mad: :grumpy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ni, post: 914004, member: 2303"]Naboen har festa i hele natt, og valgte å avslutte festen kl. 7 i morges med nyttårsraketter -.- (bor i København)

Noen som altid skal dra festen helt ut,.vent 1 times tid til di har sovna, så kan du sette igang:)

Hahaaha, jups, støvsuge leiligheta i dag?:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...