Gå til innhold

Harrytur til Sverige


Viktoria Moen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er enig med det flexxnes sier om karbonadedeigen!

Den smaker ikke godt, og er ikke akurat all verden man sparer.

Og nei, eg har ikke prøvd alt av karbonadedeig langs grensen, men det jeg fikk kjøpt var bommert hvertfall.

Det er selvfølgelig spisbart, og smaker helt greit. Men kan ikke sammenlignes med norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Jeg oppdaget at de hadde fått skyr i Sverige også. Mulig de har hatt det før, men jeg har ikke sett det.

[ATTACH=full]1975[/ATTACH]

[ATTACH=full]1976[/ATTACH]

Åh, jeg føler meg så høy i hatten når jeg står inne i en matbutikk og tar bilder av varene :blush: Men, men, det var for å "bevise" at de hadde fått det og hvordan de så ut...

Åhåhåh! Hvor fant du disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg komme med et tips, som ikke helt passer inn i fitnessbloggen-sammenheng?

KANELKNEKKEBRØD. De er i runde brune pakker fra wasa. Sluttet å selge dem i Norge for noen år siden:(

De er himmelen.

Åååååå de husker jeg også. Mange jeg forteller det til som ikke kan huske de:s Men de er Kjempegode! Skjønner ikke at de har sluttet å selge dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå de husker jeg også. Mange jeg forteller det til som ikke kan huske de:s Men de er Kjempegode! Skjønner ikke at de har sluttet å selge dem

Jeg sendte mail til dem og spurte, faktisk. Så fan er jeg!

Svaret var at salget hadde gått dårlig. Han sendte visst mailen min videre til de som kan gjøre noe med saken, men det har tydeligvis ikke skjedd noe. Ikke at jeg forventet det, altså.

Men skader ikke om masse folk sender mail! Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

' date=' post: 46406"']De har det ihvertfall på Nordby supermarket så jeg her om dagen..

Skal titte om de har på Maximat også etterpå jeg.. :blush:

Jeg klarte faktisk å holde det jeg lovte og så etter på Maximat på Nordby, og kan melde om at de ikke har det der. Nordby supermarket is the dealio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

' date=' post: 46696"']Jeg klarte faktisk å holde det jeg lovte og så etter på Maximat på Nordby, og kan melde om at de ikke har det der. Nordby supermarket is the dealio.

Men hvor er det? Jeg skal faktisk til Sverige i morgen, men kan ikke akkurat kalle meg lommekjent :/ Tror kanskje vi ender opp på Nordbysenteret, og kanskje en tur bort der hvor systembolaget er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...