Gå til innhold

Harrytur til Sverige


Viktoria Moen

Anbefalte innlegg

Men hvor er det? Jeg skal faktisk til Sverige i morgen, men kan ikke akkurat kalle meg lommekjent :/ Tror kanskje vi ender opp på Nordbysenteret, og kanskje en tur bort der hvor systembolaget er....

Nordbysenteret har to matbutikker: nordby supermarket og maximat. Prøvde å vise på bilde sånn ca. hvor de ligger:

post-36-14440824262791_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nordbysenteret har to matbutikker: nordby supermarket og maximat. Prøvde å vise på bilde sånn ca. hvor de ligger:

[ATTACH=full]1987[/ATTACH]

Er ikke du grei så vet ikke jeg :D Noen andre gode tips til hva jeg bør køle ned på handlelista sånn i siste liten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingindrefilet! :thumbsup: Kyllingfilet har lite fett, men dette har enda mindre fett. Jeg har i fryseren, skal ta et bilde jeg!:) Straks back again...

Det tror jeg jeg har kjøpt før også, hvis det er de frosne? Pleide alltid kjøpe det før, men så fikk jeg en dårlig pose en gang med masse sånne ekle ting på, så etter det har jeg ikke turt mer :/ Er litt sær på kylling, pleier massakrere de med kjøkkensaksa og klippe vekk alt hvitt og rødt :p De indrefiletene pleide å være helt fri fra det, men plutselig så var det fullt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være mye vann i de der. 80 % kjøtt og 18 % protein?

Vanlig kylling ligger opp mot 24 % protein (på 1 % fett).

Ja, jeg tror nok det er en del vann, fordi de er veldig "saftige". Mulig de har noen andre < 1 % kyllingfileter, men det har jeg ikke hatt tid til å se etter. Enig med deg at det er kjiipt å betale for vannet - de var jo ikke så billige. Men de var gode da! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Noen som vet hva et brett med redbull sugarfree koster i Sverige? Og hvor mange bokser det er på hvert brett?

Jeg trodde ikke jeg likte redbull, men MÅTTE ha en oppkvikker da jeg holdt på å sovne bak rattet. Kjøpte en redbull på bensinstasjonen etter å ha fylt bensin, og det var jo faktisk veldig godt. Synd jeg smakte på den på vei tilbake fra Sverige :cry: Men kjenner jeg meg selv rett så er det nok ikke lenge til neste gang jeg skal dit, og da er det greit å planlegge handelen og kanskje sette opp redbull på handlelista ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva et brett med redbull sugarfree koster i Sverige? Og hvor mange bokser det er på hvert brett?

Jeg trodde ikke jeg likte redbull, men MÅTTE ha en oppkvikker da jeg holdt på å sovne bak rattet. Kjøpte en redbull på bensinstasjonen etter å ha fylt bensin, og det var jo faktisk veldig godt. Synd jeg smakte på den på vei tilbake fra Sverige :cry: Men kjenner jeg meg selv rett så er det nok ikke lenge til neste gang jeg skal dit, og da er det greit å planlegge handelen og kanskje sette opp redbull på handlelista ;)

Det er 24 bokser og det koster 249 svenske kroner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TIPS: de har en annen type energidrikk i Sverige også, POWERKING, uten tilsatt sukker, smaker det samme som redbull (kanskjelitt bedre) og inneholder akkurat det samme!!!

140 kroner for ett brett, så der sparer du enda mer

Støtter denne! Konsumert mange brett av denne:) Grisebillig, har nøyaktig samme smak og innhold som Red Bull (replica) pluss at den kommer i et par andre smaker. White anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIPS: de har en annen type energidrikk i Sverige også, POWERKING, uten tilsatt sukker, smaker det samme som redbull (kanskjelitt bedre) og inneholder akkurat det samme!!!

140 kroner for ett brett, så der sparer du enda mer

Du er en knupp Camilla! Akkurat samme innhold? Mengde koffein og kalorier? :p

Og takk for tipset om flere smaker ImmaBro - skal DEFINITIVT testes ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...