Gå til innhold

Harrytur til Sverige


Viktoria Moen

Anbefalte innlegg

TIPS: de har en annen type energidrikk i Sverige også, POWERKING, uten tilsatt sukker, smaker det samme som redbull (kanskjelitt bedre) og inneholder akkurat det samme!!!

140 kroner for ett brett, så der sparer du enda mer

Hvilke butikker finner du disse i Camilla? Leita gjennom flere butikker når jeg var i sverige her om dagen, men fant ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke butikker finner du disse i Camilla? Leita gjennom flere butikker når jeg var i sverige her om dagen, men fant ikke :(

godisbutiken, er det det den heter, den nesten i enden til høyre på svinesund?

der har de hvertfall i 0.5l pking. har sikkert vanlig også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Kan jeg komme med et tips, som ikke helt passer inn i fitnessbloggen-sammenheng?

KANELKNEKKEBRØD. De er i runde brune pakker fra wasa. Sluttet å selge dem i Norge for noen år siden:(

De er himmelen.

Sånne knekkebrød så jeg jo på Coop Obs i går :) (nå er det riktignok lenge siden okt 2011 da,men tenkte jeg kunne jo tipse likevel) :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...