Gå til innhold

Harrytur til Sverige


Viktoria Moen

Anbefalte innlegg

Skal snart på Harrytur til Sverige med min kjære pappa så hvorfor ikke benytte seg av sjansen til litt billigere og et litt bredere utvalg av varer?

SÅ jeg lurer på om noen av dere har gode butikker jeg burde stikke innom, og gode varer som er billigere og lettere å få tak i, i Sverige.

Tar i mot alle tips, så hva anbefaler du?! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

supermarkedene de har er jo MEGASTORE og har så og si ALT! Hvis du interesserer deg for RAW foods, har de alt av réne voltaire. De har også masse varianter av cottage cheese, eller "keso". i tilegg er "naturgodis" fantastisk! (selv om dette ikke akuratt er det suneste i verden).

Generelt er alt fra PF også mye billigere der borte!

Egentlig er vell alt billigere der, kjøp masse ting som kan fryses, faktisk likegreit å ha en frysebag i bilen til kjøtt osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Nordby-senteret er ålreit. Stikk innom maxi eller en annen matbutikk og kjøp kyllingfillet og sånne store pakker med karbonadedeig og porsjoner dem i passende porsjonspakninger. Se også etter tilbud på proteinbarer hos bodypower eller hva den tilskuddsbutikken heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Monster Low carb er den klart beste etter min mening

Smaker mye bedre enn den med sukker til og med... ;)

(tror det var 15kr per boks)

Monster Low-carb er det beste som finnes av energidrikker! Bare synd det nesten ikke er noen butikker som selger den her i område :meh: Og på jobben min er det bare en igjen, for jeg har drukket opp alle. Må minne på sjefa at vi må ta inn mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

supermarkedene de har er jo MEGASTORE og har så og si ALT! Hvis du interesserer deg for RAW foods, har de alt av réne voltaire. De har også masse varianter av cottage cheese, eller "keso". i tilegg er "naturgodis" fantastisk! (selv om dette ikke akuratt er det suneste i verden).

Generelt er alt fra PF også mye billigere der borte!

Egentlig er vell alt billigere der, kjøp masse ting som kan fryses, faktisk likegreit å ha en frysebag i bilen til kjøtt osv.

Hvor er det de har alt av réne voltaire?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...