Gå til innhold

Harrytur til Sverige


Viktoria Moen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvis du skal kjøpe kosttilskudd anbefaler jeg deg å dra til gymgrossisten i strømstad. billigst og bra utvalg.

ikke kjøp jack3ded3dtrede, men der har de en som er akkurat lik, men inneholder i tillegg tyrosine. den har også det fengende navnet ANABOLIC BEAST! eller så kan du slå til på 1.M.R som er enda sterkere(og dyrere).

kjøtt og kylling ville jeg kjøpt i norge. karbonadedeigen de har der smaker drit og har dobbelt så mye fett som den norske.

kylling er vassen og har ekkel konsistens.

men p-max er billig da :) 19.90 for 4pack på svinesund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis du skal kjøpe kosttilskudd anbefaler jeg deg å dra til gymgrossisten i strømstad. billigst og bra utvalg.

ikke kjøp jack3ded3dtrede, men der har de en som er akkurat lik, men inneholder i tillegg tyrosine. den har også det fengende navnet ANABOLIC BEAST! eller så kan du slå til på 1.M.R som er enda sterkere(og dyrere).

kjøtt og kylling ville jeg kjøpt i norge. karbonadedeigen de har der smaker drit og har dobbelt så mye fett som den norske.

kylling er vassen og har ekkel konsistens.

men p-max er billig da :) 19.90 for 4pack på svinesund

Takk for gode tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ flexxnes:

Glømt å bruke kjølebag du eller? :p

Synes ikke det var noe usmak på karbonadedeigen, men det stemmer at den har litt mer fett enn den norske. Kyllingen jeg pleier å kjøpe er det heller ikke noe galt med. Er mye bedre enn first price sin, som kan være litt som du beskriver her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg komme med et tips, som ikke helt passer inn i fitnessbloggen-sammenheng?

KANELKNEKKEBRØD. De er i runde brune pakker fra wasa. Sluttet å selge dem i Norge for noen år siden:(

De er himmelen.

Da har jeg himmelen i skapet. Tør ikke åpne, det gikk ikke så bra sist.

Hvis man skal kjøpe kylling i Sverige, så må man passe på at man kjøper dansk kylling, den funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe av den billigste kyllingefileen er ekkel og fylt med vann, men om man betaler litt ekstra og ikke kjøper den aller billigste så er den det samme som den man får her :D

Karbonadedeig kjøper jeg ikke i Sverige. Jeg kjøper 5 kgs poser her hjemme jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste tips er egentlig å holde litt koll på hva kilosprisen på ting er hjemme i Norge, for er slettes ikke alt som er billigere i Sverige - blant annet er Sukrin dyrere :/ Meen, eller er mye av helsekost mye billigere der. Pleier hamstre C-vitamin, antioksidant osv (de brusetablettene på rør, pleier være 3 for 39 eller noe), Omega-3 er også billig, men sjekk innholdsfortegnelse og pris her også.

Alt av "alternativ" mat som glutenfritt, sukkerfritt, osv er billigere. Også har de grove havregryn! Pleier også kjøpe Fun Light, er både billigere og større utvalg av smaker ;) Også har de gode kyllingburgere, frossne - har pleid å finne en med ganske godt næringsinnhold, men husker selvsagt ikke hva den heter :huh: Uansett, tar du deg tida til å lese litt på varene og sjekke prisene, finner du masse, masse bra (og sjekk datomerkinga føre du hamstrer, hehe)

Ellers, hvis du som meg, tilfeldigvis har hund - så er hundemat dyrere :p DET var dagens tips tenker jeg, haha :) God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...