Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ca. 200 g havregryn + masse proteinpulver

En boks kesam med bringebær og masse gresskarfrø og peanøttsmør

Ett egg + et halvt rundstykke med masse ost & skinke

Altså. Den største frokost-lunsjen jeg har spist i hele mitt liv tror jeg. Er så jævlig dårlig akkurat nå, haha. 2000 kcal, plz grow :D

Annonse

eggeomelett av 10 eggeplommer + to hele egg + 4 brødskiver med ett tjukt lag med smør + 1 liter h - melk :dummy:

Sto opp litt sent så måtte ta igjen de tapte kaloriene... Ta må man ty til fett :p

eggeomelett av 10 eggeplommer + to hele egg + 4 brødskiver med ett tjukt lag med smør + 1 liter h - melk :dummy:

Sto opp litt sent så måtte ta igjen de tapte kaloriene... Ta må man ty til fett :p

Hørt om fitnessberter som kaster plomma, men du unngår hvitter. Er dette en slags protest? :p

Annonse

btw; det går fint med litt smør i omeletten og, og evt steke brødskivene i smør for ekstra awesome finish. men du trenger ikke kaste eggehvitene, som nevnt ovenfor (:

om du har lyst til å prøve noe som ligner; sjekk ut "gordon ramsays scrambled eggs" på YouTube;)

btw; det går fint med litt smør i omeletten og, og evt steke brødskivene i smør for ekstra awesome finish. men du trenger ikke kaste eggehvitene, som nevnt ovenfor :)

om du har lyst til å prøve noe som ligner; sjekk ut "gordon ramsays scrambled eggs" på YouTube;)

Takk for tips, skal prøve det ut! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...