Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 filet røykt peppermakrell, ca. 100 gram.

4-5 skiver gulost

1 polarbrød rug med smør

200 g bringebær,+ingfær+ vann til ei tykk smootiesuppe namm!!

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Skrevet
Prøvde meg på CC for første gang i hele mitt liv :hungover: !! Helt for jævelig, med litt blåbær oppi da..

Gleder meg til lunsj :happy:

Prøv å blande det med mager vaniljekesam og masse kanel! Også tar du varme bringebær oppå.. sinnsykt godt:hungry:

Skrevet
Å lage og spise mat er virkelig dagens høydepunkt nå for tiden som jeg stort sett bare leser til eksamen. Dagens frokost var nydelig! Vaniljeproteinpannekaker med bringebær :)

[ATTACH=full]106800[/ATTACH]

Det her er bare dårlig gjort å legge ut..

Nå må jeg faktisk på butikken å kjøpe inn det jeg ikke har av det jeg trenger for å lage selv, før frokost :p

Annonse

Gjest QueenWinther
Skrevet

2 kopper kaffe (svart kaffe + soyamelk light), 1 gresk yoghurt og 150(?) gram banan.

Skrevet

En 'smoothie' laget på pressa røde bær (jordbær/bringebær mix), 2 egg og 30g salta mandler. En Americano med lettmelk og isbiter på vei til bussen. Prøver meg på biorytme, men må nok planlegge litt bedre, haha!

Skrevet

Mange bra forslag her.

Min frokost bestod i dag(som alle andre dager) av; ca 40 gram havregryn pluss rema100musli/havrefras, bringebær og blåbær, halv scoop jarrow formula, vanilje blandet i melk og cottage cheese, med litt Pie del Sapo melon på toppen:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...