Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nice! Jeg liker at folk leser :)

John Berardi's 6 mnd med 3 forskjellige Intermittent Fasting approaches var moro lesning i alle fall.

Seff, må jo lese for å tilegne seg kunnskap :D Da gleder jeg meg til å lese det ;) Gir deg en tilbakemelding :p haha

Fortsetter under...

Seff, må jo lese for å tilegne seg kunnskap :D Da gleder jeg meg til å lese det ;) Gir deg en tilbakemelding :p haha

Hehe, godt å høre!

Vel, moro lesning var vel å ta litt hardt i. Jeg satt ikke der og lo hardt akkurat ;) Men han skriver godt og er reflektert.

Hehe, godt å høre!

Vel, moro lesning var vel å ta litt hardt i. Jeg satt ikke der og lo hardt akkurat ;) Men han skriver godt og er reflektert.

Det blir nok bra :) Men akkurat nå må nok det vente til fordel for et lite varmt, kanskje sykt barn :(

Ja, dette er nok litt off topic :p hehe

Spiser etter periodisk faste, men lur som jeg er spiser jeg siste måltid i 17-18 tida, slik at det passer å spise igjen til frokost i 7-8 tida. I dag, som mange andre dager, bestod den av akkurat passe mengde havregryn, solsikkefrø, linfrø, valnøtter, sukrin, kanel, blåbær, gojibær, vaniljestevia og soyamelk.

Frokost <3

Tror ikke majoriteten her inne spiser frokost i det hele tatt;) Men jeg slår et slag for FROKOST:)

Tommel opp for frokost! Ingen problem å legge meg uten å ha spist på noen timer, så lenge jeg kan tenke på at jeg skal spise med en gang jeg våkner :D

Annonse

Har vanligvis ikke så god tid på morningen!

:lol:

Okse Carpaccio med ruccolasalat, glutenfrie grissini(hvitløkskrutonger), litt parmesan og pinjekjerner. + balsamico post-15858-14440907283381_thumb.jpg

Annonse

• 2 uker senere...

Brøt fasten med 30g havregryn, 20g elite gold sjokolade, 100g kokkosmelk, 150g kesam, 1ts kakaopulver, noen dråper vaniljeessens og noen dråper stevia sjokolade, blander alt i en bolle og setter det i kjøleskapet en stund.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...