Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir imponert når jeg ser folk spiser forskjellige frokost hver dag:p..Kunne jeg aldri klart xD

Lenge leve 100gram havregryn, proteinshake og multivitaminer!

Hehe, ja folk flest jeg kjenner spiser stort sett det samme hver dag. Jeg som ikke eter frokost før en gang etter kl. 12 så varierer det ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på trening før frokost i dag, så var smart og hadde med meg havregryn, kokosolje og vaniljeprotein i en shaker slik at jeg kulle blande det med melk på Elixia :D

Det som ikke var så smart var at cocosaen selvsagt samlet seg sammen med havregrynet til store, ekle, harde fettklumper som måtte tygges før jeg fikk de ned.

PJUUUUUK!!!! :yuck::sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hva oppnår man ved å faste 36 timer? Jeg lurte på om jeg skulle vurdere noe sånt selv nemlig ;)

Nja, jeg vil egentlig ikke spekulere i hva man muligens oppnår ;)

Men gjør det egentlig bare for å gjøre det. Jeg vet faktisk ikke om jeg har gått uten mat så lenge (muligens i militæret for mange år siden, men tviler).

Så gjør det mest for å få et lite avbrekk fra all spisingen og for å se hvordan det føles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg vil egentlig ikke spekulere i hva man muligens oppnår ;)

Men gjør det egentlig bare for å gjøre det. Jeg vet faktisk ikke om jeg har gått uten mat så lenge (muligens i militæret for mange år siden, men tviler).

Så gjør det mest for å få et lite avbrekk fra all spisingen og for å se hvordan det føles.

Hmm. Okei. Ja, har gjort det en gang før jeg også, ikke helt frivillig men :p Vet ikke hva det faktisk gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Okei. Ja, har gjort det en gang før jeg også, ikke helt frivillig men :p Vet ikke hva det faktisk gjør.

Jeg vil anta det oppnår det fasting gjør med kroppen:

Intermittent Fasting, Ch. 1 | Intermittent Fasting | John M. Berardi

The Health Benefits of Intermittent Fasting | Mark's Daily Apple

Det er vel en del argumenter for og i mot faste, men generelt er vel "forskerene" enige om at det har positive sider ved seg.

Men det som er spm. er hvor mye det har å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anta det oppnår det fasting gjør med kroppen:

Intermittent Fasting, Ch. 1 | Intermittent Fasting | John M. Berardi

The Health Benefits of Intermittent Fasting | Mark's Daily Apple

Det er vel en del argumenter for og i mot faste, men generelt er vel "forskerene" enige om at det har positive sider ved seg.

Men det som er spm. er hvor mye det har å si.

Hmm, ja, godt poeng :) skal lese de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...