Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å herre, er det bare jeg som er "nordmann" og spiser brød til frokost?

Ser ut som jeg har gått glipp av noe haha

Jeg også. Blir ikke det samme med egg og bacon uten brød. Jeg fungerer veldig bra på brød og synes det metter nok nå som jeg ikke er i underskudd. Så why not :)

Annonse

Tror ikke majoriteten her inne spiser frokost i det hele tatt;) Men jeg slår et slag for FROKOST:)

Ikke at jeg har testet, men føler meg avhengig av forkost! Så jeg signerer den!

Jeg også. Blir ikke det samme med egg og bacon uten brød. Jeg fungerer veldig bra på brød og synes det metter nok nå som jeg ikke er i underskudd. Så why not :)

Bacon må teste bacon!

Der sa du noe! "Ikke i underskudd" - mm! Men skal ærlig inrømme jeg savner havregryn med melk og jordbær. Vinterklassiker for meg!

Tror ikke majoriteten her inne spiser frokost i det hele tatt;) Men jeg slår et slag for FROKOST:)

SLÅR ET SLAG FOR FROKOSTEN JEG ÒG!! Ihvertfall for tiden ;) Som i går, og de fleste dager, ble det Biola med blåbær og mandler,nam,nam.Og KAFFE :D

Har nå vært på PSMF i over en mnd og så vært syk i to uker, og spiser da som en fugleunge med elendig matlyst. Tenkte jeg skulle få litt overskudd i dag.

Pomfri, Burgere av kjøttdeig, Ost, 1l melk med moccaprot og double mocca jentekaffe.

Måtte gi tapt etter 170g prot og 2000kcal

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...