Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja! Det tenker jeg og. Men jeg liker å tro at jeg har noen av de kvalitetene og =)

Vi får lage en "Hva skal til for å være ei skikkelig dame dame" og se hvilke kvaliteter som dukker opp der.

Kanskje vi ikke kommer til kort allikavel :D

Fortsetter under...

Annonse

Jeg var tydligvis en av gutta jeg og :o Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det egentlig...

Bare positivt det da, noe for enhver smak :) Så lenge du ikke er høyere enn meg, eller veier mer enn meg krever ikke jeg så mye. :p

Alle blir gamle, men det er jo litt morsomt fordet. Det er jo ikke verre enn om noen tar bilde av Martin Schanke når han *ikke* bryter fartsgrensen :D

Arnold blir aldri gammel :D Dessuten var bildet ovenfor tatt etter en operasjon han tok, dette er Arnold nå:

SchwarzeneggerBicycleDC.jpg

+ Schwarzenegger Looking Pumped Up For Last Stand | Movie Cricket

+ http://i1.sinaimg.cn/ent/s/u/2011-08-09/U4993P28T3D3381844F326DT20110809152945.jpg

+ http://i.fitperez.com/wp-content/uploads/2011/07/arnold-crunch__oPt.jpg

Er det noen som er manne-mann så er det han :p

the-expendables-2-character-poster-schwarzenegger.jpg

liker ikke....1.73

høyden er det minst viktige,da, jeg beskriver bare det jeg synes er mest mannemann:) Nå er jeg litt høy og de fleste litt lave menn foretrekker litt lave jenter har jeg inntrykk av. En fyr dumpa meg fordi han så så lav ut sammen med meg:confused:. Det kaller jeg forfengelighet gått for langt.

Annonse

Min MANN! Forhenværende minerydder, tømmerhogger og fengselsbetjent. Naturlig skyhøye testosteronnivåer og hår overalt. Masse tattiser. Driter totalt i eget utseende, men er likevel rufsete kjekk. Nedlagt et ukjent tresifret antall damer uten egentlig å prøve, det bare ble sånn. Gammeldags gentleman romantiker som fridde i en luftballong over Paris, gir bort jakka si når jeg fryser, går med hatt, åpner dører og gir blomster i ny og ne. Reiser verden rundt på eventyr, dykker etter vrak, vil finne Atlantis (i fullt alvor), leter etter skatter. Gir blaffen i hva folk tenker om ham og A4-livets forventninger.

I'm so lucky! :wub: Og om 2 måneder flytter vi til en yatch i Karibien!

Hehe var dette seriøst?

Gjest Hanne_

..som deo og dobbeldusj som eneste velværeprodukter, klesshopping som et forferdelig kjedelig onde når de gamle klærne blir for slitte og hullete, får meg til å barbere alt håret når det blir irriterende langt, barberer skjegget annenhver måned osv... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...