Arctic Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Siden livet mitt bokstavelig blitt Game of Thrones, passet det bra at jeg overtok nøklene til denne kåken i dag og blir innredet med RETTE DRITEN i morgen. Bachelorpad from SCRATCH. Take it away, Ben Folds! FatUnicorn og Aurelius 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Tester 5-RM og oppdager at jeg har mer i tanken enn jeg hadde regnet med. Fremgang! Stephanie F, CamillaO, Broseidon og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 klarer å lære meg mer av latinsken, skal på photoshoot i dag, og om det blir bra bilder får jeg være med på en fotoutstilling, og middag+teater i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Hatt pittelitt praksis i dag, jobbet med ernæringsscreening på Riskhospitalet. Bidro til å tilrettelegge tilbud for pasienter. Spennende:) Dagens andre glade ; tre paller med egg til halv pris på Coop "pga dato" Tutogkjør, Krembolle, Pons og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
runforit123 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 På fredag har jeg ferie!!! Plan: Game AC og Far Cry en hel uke pluss i helgene Pause: MockingJay og Intersterstellar på kino Så mer gaming Ole Andreas, Pons, Krembolle og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Spontanbesøk av mormor runforit123 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sephania Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 75g frossen banan + 15g sjokoladeprotein + 75g melk + 2ts peanøttsmør = nam! Stephanie F, Pedrikke og FitFish 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kila Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Min dagens glade: 1. Bursdag (alltid stas) 2. 2,5 time på sykkel (spinnsykkel ettersom det regner katter ute) sammen med gode sykkelvenner som lett gir meg bursdagsklem tross et par liter svette i fjes og hår... 3. ØL, en pils er lov etter en hard sykkeløkt 4. Kake, også lov 5. Ny sengelesing: Thor Hushovd boka, ååååå gleder meg 6. "Kun" styrketrening og bevegelighetstrening imorgen + "pelsterapi" AKA tur med voffen Det er de små gledene som gjør livet så fantastisk Pons, FitFish, Aurelius og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristines1990 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Endelig har Zelda(Solstorms Snegurochka) kommet hjem til oss ^^, Og så langt har alt gått over all forventning med nysgjerrig pus som allerede har funnet seg plasser å ligge og bli kost med. [ATTACH]153577[/ATTACH] Aurelius, Tutogkjør, runforit123 og 10 andre 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tareskog Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Endelig har Zelda(Solstorms Snegurochka) kommet hjem til oss ^^, Og så langt har alt gått over all forventning med nysgjerrig pus som allerede har funnet seg plasser å ligge og bli kost med. [ATTACH]153577[/ATTACH] Det kommer til å bli pyton å måtte gå fra nurket for å stikke på trening og skole de neste dagene. Samme på dagens glade forresten =D Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Oh my gosh! 1. God treningsøkt 2. Fikk kameraet mitt i posten 3. Brokkoli er kul 4. Digg mat 5. Godkjent arbeidskrav!!!!!!!! (takk Lovisa !!!) Dagens litt negative: Nynorsken min er så glemt at jeg ikke forstår alle orda forelsern har brukt i tilbakemeldinga si. Takk gud for ordlister! [...] Du har mange råkande observasjonar, [...] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlayerDad Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Har de siste ukene økt kcal-inntaket gradvis (fortsatt litt mer økning som står igjen), pluss begynt på kreatin-kjøret igjen. Gikk på vekta i morges for å sjekke tingenes tilstand, bare sånn at jeg ikke er helt på viddene. Ned 1,5 kg siden forrige helg. Har dermed gått ned ti jævla kilo siden 1. august. Og økt belastningen på trening betraktelig. fitflyer, TEW, Stephanie F og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Har fått landslagsgenser og -bukse. :D :D (dere slipper VM-maset mitt om 1.5 uker, så hold ut litt til.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FitFish Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Har fått landslagsgenser og -bukse. :D :D (dere slipper VM-maset mitt om 1.5 uker, så hold ut litt til.) Jeg vil gjerne holde ut med maset ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krembolle Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Har endelig skaffet meg ps4 Litt sent ute kanskje, men nå blir det liv! Så snart jeg har pussa opp leiligheten og får tid til å spille.. CamillaO, Ole Andreas og SlayerDad 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristines1990 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Jippi! Jobb sikra etter nyttår og. Så da blir det mest sannsynlig vekterkurs i januar. Kila, SlayerDad, FrkDiaz og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FatUnicorn Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Date i morgen CamillaO, Ole Andreas, SlayerDad og 7 andre 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kila Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Juhu! Begynner med "pelsterapi" igjen, tre- fire dager i uka (Frøkna til venstre er gamlemor på 24 og hun andre er minimor på 2 ) [ATTACH]153631[/ATTACH] Tutogkjør og Kristines1990 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FitFish Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 At det eneste jeg har å klage på er sand i bikinien:giggle: Kila, Stephanie F, SlayerDad og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole Andreas Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Klatret for første gang på lenge i dag. Så awesome! Aurelius, SlayerDad, Tutogkjør og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.