Eminator Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Satt opp budjsettet for 2015, ser på tallene og bare..... " :D :D " for din personlige økonomi? Dayem dude...u like waaaaay ahead of evryone Stephanie F, fitflyer og Ojive 3 Siter
LeanMachine Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Hjemmedag med begge barna i dag fitflyer 1 Siter
Ojive Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 - Strålende, knallhumør idag! Det er sommer, det er sol, det er varmt og det er kos. - Jeg har shoppa 20 låter fra Beatport igår, så det kommer snart Deep/Tech-house set fra meg, kanskje til og med noen livestreams. - Denne venter i posten på meg, hentes senere idag. :D SlayerDad, FitFish, CamillaO og 4 andre 7 Siter
SterkBalanse Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 - Strålende, knallhumør idag! Det er sommer, det er sol, det er varmt og det er kos. - Jeg har shoppa 20 låter fra Beatport igår, så det kommer snart Deep/Tech-house set fra meg, kanskje til og med noen livestreams. - Denne venter i posten på meg, hentes senere idag. :D Haha, jeg FORVENTER snaps!! Ojive og fitflyer 2 Siter
Ojive Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Haha, jeg FORVENTER snaps!! Husk å ta med mobilen fra jobb denne gangen a Siter
SterkBalanse Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Husk å ta med mobilen fra jobb denne gangen a Haha, den er jo på sykehus (Service hos Elkjøp), men satser på jeg får mobilen før du får kosedressen din fitflyer og Ojive 2 Siter
CamillaO Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Jeg er så lemster overalt, søren så herlig. Det var så vidt jeg greide å re opp senga. Nå skal jeg bake, så se på serier med en venninne. :happy: SlayerDad, Aurelius, fitflyer og 3 andre 6 Siter
SlayerDad Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Flytebrygge ankommet og montert poyekhali, CamillaO, FatUnicorn og 6 andre 9 Siter
Ojive Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 That is all. FrkDiaz, FatUnicorn, CamillaO og 9 andre 12 Siter
poyekhali Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Flytebrygge ankommet og montert[ATTACH=full]146302[/ATTACH] IKEA? Jeg kunne godt tenkt meg en brygge til plaskedammen min. fitflyer og SlayerDad 2 Siter
SterkBalanse Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 That is all. [ATTACH=full]146303[/ATTACH] Haha, YOU MADE MY DAY!! Samtidig fml for at telefonen og snapen min er død!! Aurelius, fitflyer og Ojive 3 Siter
Ojive Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Haha, YOU MADE MY DAY!! Samtidig fml for at telefonen og snapen min er død!! OK da, du kan få litt til. http://instagram.com/p/qCJgiolbwn/ fitflyer 1 Siter
SterkBalanse Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 OK da, du kan få litt til. http://instagram.com/p/qCJgiolbwn/ HAHAHHAHAH, jeg kjenner jeg døde litt!! Ha en awesome kveld!! Aurelius, Ojive og fitflyer 3 Siter
SlayerDad Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 IKEA? Jeg kunne godt tenkt meg en brygge til plaskedammen min. Ikke helt. Men meget behjelpelig med å montere brygga. Alt vi måtte gjøre var å bestille og betale. fitflyer 1 Siter
Dovendyret Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Nystekte pannekaker Min kjærlighet for pannekaker vil aldri dø!! Ole Andreas, Afterall, FatUnicorn og 4 andre 7 Siter
Aurelius Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Nystekte pannekaker Min kjærlighet for pannekaker vil aldri dø!! Har du prøvd med stekt flesk/stekt bacon oppi? Dovendyret, Dag, fitflyer og 3 andre 6 Siter
Dovendyret Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Har du prøvd med stekt flesk/stekt bacon oppi? Pannekaker med bacon til middag. Pannekaker med is til dessert. Pannekaker funker til det meste! fitflyer, FatUnicorn, miaheart og 7 andre 10 Siter
Eminator Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 That is all. [ATTACH=full]146303[/ATTACH] thats the funnyest sheet ive evver seen <3 Ojive for makin me laugh mah ass off fitflyer og Ojive 2 Siter
LeanMachine Skrevet 5. juli 2014 Skrevet 5. juli 2014 Nå skal vi til Sverige CamillaO, fitflyer og SlayerDad 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.