Eminator Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 "Ojive skrev: Satt opp budjsettet for 2015, ser på tallene og bare..... " :D :D " for din personlige økonomi? Dayem dude...u like waaaaay ahead of evryone fitflyer, Stephanie F og Ojive 3 Siter
LeanMachine Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Hjemmedag med begge barna i dag fitflyer 1 Siter
Ojive Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 - Strålende, knallhumør idag! Det er sommer, det er sol, det er varmt og det er kos. - Jeg har shoppa 20 låter fra Beatport igår, så det kommer snart Deep/Tech-house set fra meg, kanskje til og med noen livestreams. - Denne venter i posten på meg, hentes senere idag. :D SterkBalanse, CamillaO, fitflyer og 4 andre 7 Siter
SterkBalanse Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 "Ojive skrev: - Strålende, knallhumør idag! Det er sommer, det er sol, det er varmt og det er kos. - Jeg har shoppa 20 låter fra Beatport igår, så det kommer snart Deep/Tech-house set fra meg, kanskje til og med noen livestreams. - Denne venter i posten på meg, hentes senere idag. :D Haha, jeg FORVENTER snaps!! Ojive og fitflyer 2 Siter
Ojive Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 "SterkBalanse skrev: Haha, jeg FORVENTER snaps!! Husk å ta med mobilen fra jobb denne gangen a Siter
SterkBalanse Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 "Ojive skrev: Husk å ta med mobilen fra jobb denne gangen a Haha, den er jo på sykehus (Service hos Elkjøp), men satser på jeg får mobilen før du får kosedressen din Ojive og fitflyer 2 Siter
CamillaO Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Jeg er så lemster overalt, søren så herlig. Det var så vidt jeg greide å re opp senga. Nå skal jeg bake, så se på serier med en venninne. :happy: Afterall, Tutogkjør, Ojive og 3 andre 6 Siter
SlayerDad Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Flytebrygge ankommet og montert Tutogkjør, Afterall, Tonje_86 og 6 andre 9 Siter
Ojive Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 That is all. FitFish, oDDi2k, SophieTromso og 9 andre 12 Siter
poyekhali Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 "Gamlebyen skrev: Flytebrygge ankommet og montert[ATTACH=full]146302[/ATTACH] IKEA? Jeg kunne godt tenkt meg en brygge til plaskedammen min. SlayerDad og fitflyer 2 Siter
SterkBalanse Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 "Ojive skrev: That is all. [ATTACH=full]146303[/ATTACH] Haha, YOU MADE MY DAY!! Samtidig fml for at telefonen og snapen min er død!! Ojive, Aurelius og fitflyer 3 Siter
Ojive Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 "SterkBalanse skrev: Haha, YOU MADE MY DAY!! Samtidig fml for at telefonen og snapen min er død!! OK da, du kan få litt til. http://instagram.com/p/qCJgiolbwn/ fitflyer 1 Siter
SterkBalanse Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 "Ojive skrev: OK da, du kan få litt til. http://instagram.com/p/qCJgiolbwn/ HAHAHHAHAH, jeg kjenner jeg døde litt!! Ha en awesome kveld!! fitflyer, Aurelius og Ojive 3 Siter
SlayerDad Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 "Yolo McSwag skrev: IKEA? Jeg kunne godt tenkt meg en brygge til plaskedammen min. Ikke helt. Men meget behjelpelig med å montere brygga. Alt vi måtte gjøre var å bestille og betale. fitflyer 1 Siter
Dovendyret Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Nystekte pannekaker Min kjærlighet for pannekaker vil aldri dø!! CamillaO, SlayerDad, FatUnicorn og 4 andre 7 Siter
Aurelius Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 "Dovendyret skrev: Nystekte pannekaker Min kjærlighet for pannekaker vil aldri dø!! Har du prøvd med stekt flesk/stekt bacon oppi? fitflyer, Dag, Dovendyret og 3 andre 6 Siter
Dovendyret Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 "Aurelius skrev: Har du prøvd med stekt flesk/stekt bacon oppi? Pannekaker med bacon til middag. Pannekaker med is til dessert. Pannekaker funker til det meste! Aurelius, Tutogkjør, Afterall og 7 andre 10 Siter
Eminator Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 "Ojive skrev: That is all. [ATTACH=full]146303[/ATTACH] thats the funnyest sheet ive evver seen <3 Ojive for makin me laugh mah ass off Ojive og fitflyer 2 Siter
LeanMachine Skrevet 5. juli 2014 Skrevet 5. juli 2014 Nå skal vi til Sverige fitflyer, CamillaO og SlayerDad 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.