Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Skrevet

Favorittcafeen min på løkka har kommet i gang med sommerspesialer - og den beste spesialiteten er det de kaller 'satans god iskaffe'.

Summerfeeling i dag.

Skrevet
  "Ina Winther skrev:
Favorittcafeen min på løkka har kommet i gang med sommerspesialer - og den beste spesialiteten er det de kaller 'satans god iskaffe'.

Summerfeeling i dag.

Jeg fant nettopp ut at det er en restaurant på løkka som har deepfried chicken... I'm so going there

Skrevet

Første av 3 gratis timer med PT. Eneste som virkelig irriterer meg er at de skal igjennom en teknikk-sjekk som jeg har hatt to ganger det siste året på andre gym... Noen tips til hvordan jeg kan slippe det?

Annonse

Annonse

Skrevet
  "Ojive skrev:
Glad på deres vegne :D Må være sinnsykt digg!

Helt til du sitter der med boliglån og prisene synker :p hehe, nejda. Deilig det. men for min del skal det nok selges igjen om ikke for lenge :o

Skrevet
  "XtrM skrev:
Helt til du sitter der med boliglån og prisene synker :p hehe, nejda. Deilig det. men for min del skal det nok selges igjen om ikke for lenge :eek:

Hoho, verdien på leiligheten har heldigvis steget etter at jeg kjøpte den! MEN, boliglån ja... Regner med jeg må senke kostholdskravene noen hakk ;)

Skrevet
  "SterkBalanse skrev:
Hoho, verdien på leiligheten har heldigvis steget etter at jeg kjøpte den! MEN, boliglån ja... Regner med jeg må senke kostholdskravene noen hakk ;)

Det er en av tingene jeg sliter med, endre forbruksvanene mine :p Jeg er glad i god mat, og elsker å lage god mat.. og liker å være sosial ^_^ Det er en skikkelig tilvenningsprosess :o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...