Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007
Skrevet
Postmannen synes åpenbart ikke jeg hadde godt av den, med andre ord :p

Slem, slem postmann! ;)

Skrevet

Moren min var i Trondheim i helga, og ville møte meg, siden hun hadde med noe til meg...

Hun har laget en adventskalender til meg!! Masse gaver til meeeg :D:D Så dette er egentlig dagens glade hele desember. Jeg ELSKER gaver. Føler meg litt bortkjemt nå :p

Skrevet

At det er 1.søndag i advent, og man våkner opp til SNØ! Så utrolig deilig, skikkelig julestemning.. Med skirenn på tv`n, snøvær ute, lukta av grønnsåpe i nyvaska leilighet. Lykkefølelse for meg det :)

Mangler bare en kjekk og kar og en armkrok, kremt..

Annonse

Gjest Brukernavn007
Skrevet

At det er 1. søndag i advent! Snart jul <3 :D

Skrevet

Jeg vil også ha snø! :cry: Har jo kjøpt ski og greier!

Dagens glade: Planlegger en gåtur med "Berit" og det ser jammen ut som hun er klar! Hun bråker inni vedovnen og prøver å rive ned verandavinduene! ;)

Skrevet
Jeg vil også ha snø! :cry: Har jo kjøpt ski og greier!

Dagens glade: Planlegger en gåtur med "Berit" og det ser jammen ut som hun er klar! Hun bråker inni vedovnen og prøver å rive ned verandavinduene! ;)

Jeg tror kanskje de har noe til overs i Oppdal, for de fikk 25 cm på 24 timer :p

Skrevet
Jeg tror kanskje de har noe til overs i Oppdal, for de fikk 25 cm på 24 timer :p

Da må de gjerne sende litt sørover! Vi er foreløbig snøfattig - eller i grunn så er vi snøblakke ;)

Annonse

Skrevet
Ett strøk til med maling, så er jeg ferdig med å male.. Herrejezuz så kjedelig det er!

Dagens ekstra glade er cheez doodles (ja, med gaffel Fredrik) og pepsi max :)

Hva sier du. Du, meg, to gafler og en bøtte med ostepop?

Skrevet
Deal! bare pass på å ha en ekstra bøtte med ostepop i bakhånd.. det glir ned! :D

thats what she........

....said!

klarte ikke la være!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...