Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Skrevet

Økten i dag var så utrolig god, og kettlebellfremgangen min har vært så flott de siste ukene. (altså, siden jeg startet.) gøygøygøy. :D

Annonse

Skrevet
Takk :D

Haha, selvsagt! :rolleyes: I det minste om jeg har mobilen i nærheten og noen sender meg en snap ... Chewie = meldingslyd, R2 = snapchatlyd, lightsaber = twitter ... :whistle::p

Sheeeeeeeeet. Jeg må tilpasse mine varslingslyder :p

Annonse

Skrevet

Drar hjem til Norge ikveld. Pants full of happy. Hjemme torsdag kveld. I min egen seng, go' dyne og pute. Herregud, som jeg gleder meg.

Og så har jeg fått muligheten til å kunne planlegge et helt år, første gang på 14 år. Not bad. Ubegripelig følelse av frihet, som en lungefull av frisk fjell luft.

Skrevet

Våknet opp dødstrøtt og slapp selv med 10 timers søvn(!) Tenkte at jeg kom til å slite med en joggetur, men etter en god lunsj så hoppet jeg på mølla og beina var overraskende superlette og jeg jogget 15 km og hadde en herlig Runners High :D

Herlig start på nyåret :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...