Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest QueenWinther

Fikk et sykt KB-program jeg skal gjennom på fredag av treneren min - ble sittende å måpe da jeg leste gjennom det. Men i og med at det er programmet mitt, må han ha troen på at jeg skal klare det!

oooog, det er siste økt av de to ukene jeg har hatt med nesten bare clean. endelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en ganske fin dag igrunn :D

- Fikk endelig mobildekselet mitt fra eBay idag

- Har brukt opp gavekortene jeg fikk til jul, så jeg kan gå med nye klær i morgen, beste jeg vet.

- På treningssenteret er det så mange nye folk, og i dag var det to kamerater der som jeg har sett tidligere også. Han ene er relativt erfaren mens han andre er ganske uerfaren med styrketrening. Nybegynneren virket rimelig flau da han så at jeg løftet tyngre enn han på low row. Litt gøy. :whistle:

- Har bestilt helgetur til Stavanger i helgen for å være med på innflytningsfest hos bestevenninnen min som skal flytte. (Det siste kan legges i dagens negative tho, fem timer unna meg:cry:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...