Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Den beste nyheten jeg har fått i hele mitt altfor lange studieløp - A på masteroppgaven. Jeg er så lettet at jeg skjelver. Tidenes julegave til meg selv, god jul, Stine, godt jobbet! I dag avlyses janteloven ;-P

GrAAAAAAAAtulerer. Ingen overraskelse, men meget solid jobba er det uansett! Bør feires med bobler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Klarte LC med 16kg. :)

edit; i det siste har det kommet folk bort til meg på elixia og sagt at jeg var flink på turneringen! åh, det er så hyggelig å høre :love: (ok det har skjedd to ganger, men på litt over en uke!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rakk akkurat innom gymmen etter gavene var pakket opp og alt var kos og hygge.

Bestemte meg for å gi meg selv 150kg i bøy til julegave, et mål jeg har hatt i sikkert fem år.

Klarte en rep, men det føltes ikke riktig ut, føltes ikke som om jeg kom langt nok ned:( :( :(

:cry:

Så jeg tok en rep til! Denne gang med mobilvideo! Godkjent dybde! Ny pers med 10kg! AAAAW YEAH!:D

EDIT; Nå med videoen!:D

Good jul!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...