Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Skrevet

Akkurat funnet ut hva jeg vil satse på innen trening! Nå må jeg bare finne ut hvordan.

Annonse

Skrevet

Haha min dagens vil vel for de fleste virke smålig, men jeg ble kjempefornøyd da jeg skulle spise frokost og så mamma hadde kjøpt inn mer vita hjertego' leverpostei i går :hungry: Jeg har sykt lyst på leverpostei på lavkarbobrødet mitt til hvert måltid nå. Tror det er mitt go-to pålegg. Blir aldri lei av leverpostei og agurk :p

Skrevet

Søndagens glade:

Etter en kamp der Irland hadde føringa i 70 minutter, kom New Zealand All Blacks sterkt tilbake og endte med å ta seieren.

Dette gjør NZ til det første laget i den "profesjonelle æraen" i rugby som har en perfekt sesong, 14 seire av 14 mulige.

925CEB56-C567-36BE-EE7CD1F34D6EF432.jpg

Annonse

Skrevet

Fikk tilbake analysen min av sakprosa og læreren sa hun ville gi den til noen elever som trengte et godt eksempel på en godt skrevet tekst. Ble glad for at hun spurte, selv om jeg ikke fikk toppkarakter på analysen :D

Gjest QueenWinther
Skrevet

PT'n som lærte meg støt i går ringte akkurat, og lurte på hvorfor jeg betalte for timen jeg hadde. Jeg sa at jeg betalte fordi .. ja, det koster å ha en PTtime? Og da sa han at han ville gi meg timer, så jeg får en på torsdag og en neste uke. Vet ikke hvorfor, men ble sykt glad akkurat nå!

Gjest QueenWinther
Skrevet

Jeg har faktisk ikke peiling, nå som jeg tydeligvis ikke skulle betale.

Gjest QueenWinther
Skrevet

Betalte på elixia etter timen min fordi jeg antok at jeg skulle gjøre det - så, sånn sett, var det jeg som bare antok det, for vi hadde aldri snakket om en betaling, hehe. (: Men da blir det hvertfall to timer til, og det er jo supert!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...