Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest QueenWinther
Skrevet

Matteprøven gikk kjempebra, og jeg har skjemt meg selv bort med et acne-skjerf.

Annonse

Skrevet

Siden hele uka har vært superduper kjip og fæl og siden jeg VET at man til stor grad kan styre over hvor man ønsker å sette fokus velger jeg å gjøre akkurat det! Min 'dagens glade' er at jeg nå har ferie (eegentlig først om 21 min :sneaky: ) og på mandag reiser jeg til bestis i Volda for fjelltur, brevandring, vinkvelder, trening, klatring, mulig paragliding, kos og masse kvalitetstid med verdens beste! :smug:

Skrevet
Siden hele uka har vært superduper kjip og fæl og siden jeg VET at man til stor grad kan styre over hvor man ønsker å sette fokus velger jeg å gjøre akkurat det! Min 'dagens glade' er at jeg nå har ferie (eegentlig først om 21 min :sneaky: ) og på mandag reiser jeg til bestis i Volda for fjelltur, brevandring, vinkvelder, trening, klatring, mulig paragliding, kos og masse kvalitetstid med verdens beste! :smug:

EDIT: Nå smiler jeg faktisk på riktig. Hurraaa - det fungerte, jeg klarte lure meg selv! Lenge leve pannbenet som den sterkeste muskeln :D

Skrevet
Gled deg! Var skikkelig bra sist uke hvertfall (y)

Det var KJEMPEbra! 2 timar og 45 minutt utan eit einaste dødpunkt!

Heilt klart på topp 5-lista over konsertar eg har vore på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...