Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen har lov.

[ATTACH=full]33645[/ATTACH]

En slaskete under vinter lang (eller look alike) med høl i lysken passerer ikke som ok samme hvor flott kroppen måtte være! :eek:

Fortsetter under...

Skrevet
Trenger ikke å bli det, du bare ser sånn ut.:p

Helt enig. Blir som om alle de jentene som ikke bruker kjoler og skjørt, og heller går i bukser og bukselignende plagg (les tights). Det blir alt for maskulint som meg;)

Dersom noen ikke skulle oppfatte ironien, så er det ironisk jeg prøver å være:)

Annonse

Skrevet
Helt enig. Blir som om alle de jentene som ikke bruker kjoler og skjørt, og heller går i bukser og bukselignende plagg (les tights). Det blir alt for maskulint som meg;)

Dersom noen ikke skulle oppfatte ironien, så er det ironisk jeg prøver å være:)

Hvis du mente "for meg", så tog eg `an.:rolleyes:

Skrevet
Hvis du mente "for meg", så tog eg `an.:rolleyes:

He he. Sliter litt med rettskrivning, så den legger vi i skuffen for skrivefeil;) Du har seff rett i at det skal stå "for meg" .

Skrevet
He he. Sliter litt med rettskrivning, så den legger vi i skuffen for skrivefeil;) Du har seff rett i at det skal stå "for meg" .

Kunne funka likevel. "Alt for maskulin, slik som meg"!:D

Prøvde ikke å pirke på skrivefeil asså.:sick:

• 3 uker senere...
Skrevet
hva med dette da? gay? :p

Bruker noe sånt selv, bare LITT lengre fra 2xu. Helt fantastisk når man trener ben. Bra ben på deg

Skrevet
Bruker noe sånt selv, bare LITT lengre fra 2xu. Helt fantastisk når man trener ben. Bra ben på deg

har 2xu selv, men jg liker ikke kompresjon. Jeg liker at føle at jeg ikke har på mg noe! haha

Skrevet
har 2xu selv, men jg liker ikke kompresjon. Jeg liker at føle at jeg ikke har på mg noe! haha

Ja det gjør du nok det :p haha

Annonse

Skrevet
hehe nei gjør ikke det:) Det er en treningsbokser som er dradd litt opp:p

Sånn jeg ser ut under noen ganger:p

Phew....!:D

Tenkte "hey, whatever floats your boat...:unsure:"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...