Fitplease Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 Hva er din favoritt bicepsøvelse? Jeg kjører biceps curl med manualer og omvendt nedtrekk når jeg trener biceps, men jeg føler ikke jeg får 100% ut av omvendt nedtrekk siden den også tar andre muskler. Jeg trenger inspo til andre øvelser som kanskje er bedre for meg! Siter
DukeNukem Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 jeg liker å curle med stang eller ta tung hammercurl hvis jeg trener biceps. Som regel så synes jeg at bicepsen får kjørt seg nok etter pullups og roing. Siter
GrommiZ Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 jeg bruker hovedsaklig chins som bicepsøvelse.. BadWolf 1 Siter
Fitplease Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Skrevet 11. mai 2012 jeg liker å curle med stang eller ta tung hammercurl hvis jeg trener biceps. Som regel så synes jeg at bicepsen får kjørt seg nok etter pullups og roing. Ja hei, jeg tar jo også pull ups og stående roing, så kanskje jeg har bra øvelser likevel på biceps. Siter
Fitplease Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Skrevet 11. mai 2012 Og curle med stang vs. manualer.. Noe som er bedre enn det andre? Siter
Natalie Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 Og curle med stang vs. manualer.. Noe som er bedre enn det andre? Det er mer smak og behag vil jeg tro. Preachercurl fungerer også veldig bra. Selv synes jeg at å curle med stang er bedre enn med manualer (får bedre kontakt). Men, mange tar jo konsentrasjonscurl med manualer ..det har jeg ikke testet ut, så kan ikke uttale meg om det:) Siter
VegarL Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 Arnoldcurl som siste øvelser med lette vekter for å skviiiiiiiiiiise ut det siste som er igjen..MMmm the pump! Siter
T-bone_84 Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 Jeg har normalt kjørt curls med manualer. Men må innrømme at en øvelse en PT viste meg for 2 uker siden er fantastisk. Man kjører strengt tatt bicep curls med manual, men man har en 140 grader vinkel på stolen, og senker armen helt ned, slik at bevegelsesbanen blir mye lengre. Tar noe helt vanvittig på bicep Siter
Bambi Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 Chins:) Elsker den øvelsen nå som jeg endelig klarer den uten hjelp:D Fitplease 1 Siter
Fitplease Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Skrevet 13. mai 2012 Jeg har normalt kjørt curls med manualer. Men må innrømme at en øvelse en PT viste meg for 2 uker siden er fantastisk. Man kjører strengt tatt bicep curls med manual, men man har en 140 grader vinkel på stolen, og senker armen helt ned, slik at bevegelsesbanen blir mye lengre. Tar noe helt vanvittig på bicep Hmm det må jeg prøve ut! Siter
Gjest Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Chins med smalt underhåndsgrep, kjører litt under halvveis ned og full lockout på topp! Siter
Fitplease Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Skrevet 18. mai 2012 Jeg har normalt kjørt curls med manualer. Men må innrømme at en øvelse en PT viste meg for 2 uker siden er fantastisk. Man kjører strengt tatt bicep curls med manual, men man har en 140 grader vinkel på stolen, og senker armen helt ned, slik at bevegelsesbanen blir mye lengre. Tar noe helt vanvittig på bicep Som jeg sa at jeg skulle, så prøvde jeg curls med benken på 140 grader. Det tok skikkelig! Klarte halvparten av repsene jeg vanligvis gjør!! :thumbsup: En annen ting rent estetisk er at jeg fysisk så biceps muskelen min i dét jeg løftet opp. wee!! T-bone_84 1 Siter
BROrilla Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 godt spørsmål. Kommer litt ann på dagsformen. Ikke altid samme øvelse river vær gang hehe. En arms overbenk, stående curl hangups med hendene mot hverandre pleier å funke Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.