Jump to content

Eivind88

Members
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

  1. haha... kjører alle de øvelsene på den dagen jeg får vondt... fml
  2. Har ikke tatt noe håndbakk nei. Japp, får det når jeg har dårlig holdning.. men er litt plagsomt uansett
  3. Hei ! Sliter med litt smerte på to steder i kroppen, som vist her med røde prikker: Får bare vondt i armen på mark/rygg/biceps dagen min. Virker som det kommer fra en muskel ca på albuen som er vond å ta på, men smerten stråler opp til biceps. Får dette kun på trening og kjenner det ikke ellers. Vondt i ryggen får jeg om jeg sitter med krommet rygg for lenge. Eks sitter å tar notater på forelesning. Kjennes ut som område jeg har markert "sovner" samt at jeg får ganske store smerter i resten av ryggen. Går over om jeg slutter å sitte framoverbøyd/krummet. Kjenner ingen til det på trening. Noen som har noe peiling på hva dette kan være ? Plager meg ikke nevneverdig nokk til at jeg har oppsøkt lege. Enda.
  4. Bor fremdeles med min første kjæreste, så den er grei Aldri mer sjokolade eller aldri mer brus ?
  5. Om du skal ned 15kilo fra den vekten du skriver på loggboken din får du en bmi på 16 og det kan kalles sykelig undervektig. Du skriver at du ikke ønsker moralprekener, men det trenger du.
  6. Kan ikke se at vi har en ultimatumtråd på forumet, det må vi gjøre noe med. Svar på posten over sitt ultimatum og kom med et nytt selv ! Jeg starter: Aldri mer knebøy eller aldri mer markløft ?
  7. Eivind88

    Progresjon

    Om du er nybegynner er det ikke så avansert. Start med et fullkroppsprogram du kjører 2-3ggr i uken. 3x10 på alle øvelser er en ok start. Merk at dette er om du er nesten helt ny. Om du vil holde på litt mere avansert får være opp til deg, men i starten vil du nok ha nok å hente på dette for så å gå over på andre ting når du stagnerer.
  8. Eivind88

    Fobier

    Ditto. Ser jævlig bra ut når en voksen mann springer som en tulling bare en hører antydning til bzzzzzz......
  9. Blir jo veldig lange økter ? 10 øvelser + intervall er ganske heftig ! Ville som kuttet ned på øvelser og fokuser på baseøvelsene. Her er et eks. DAG 1 Knebøy bulgarske utfall leg curl leg extention legg øvelse ( tåhev ? ) Du kan legge til noen øvelser om du føler det er absolutt nødvendig. DAG 2 Benkpress (Skråbenk) markløft Nedtrekk/pullups ro øvelse skulderpress dips bicepscurl Det å ta masse øvelser er ikke nødvendig vis det beste. Om du trener disse øvelsene med såpass tunge vekter at du ikke klarer mere en 6-10 reps over 3-4 serier skal det nokk gjøre susen Litt i overkant mye cardio også ? Jeg er ingen ekspert men dette har funket for meg ! Håper det hjelper deg også !
  10. Jo leste denne, men var liksom ikke like lett å finne ut av i forhold til den omegaen jeg tar. Men, har jeg forstått det riktig om jeg skal ta 12 kapsler? Fordi. Dette er det som står på boksen: Innholdsfortegnelse: Pr. kapsel 35 % Omega-3 1000 mg derav: EPA 180 mg DHA 120 mg Vitamin E (Dl-alpha tocoferyl acetat)1 mg Så om man skal ha 3600mg av EPA/DHA blir det 3600/300(epa+dha per kapsel) = 12 kapsler ? Virker bare å være sykt mange kapsler.. Er omega 3 fra gymgrossisten et "dårlig" produkt ? Evt har dere noe å anbefale ?
  11. 11 points ! Føler meg ikke nevneverdig avhengig av trening. Bare en sunn livsstil !
  12. Hei sveis. Lurer bare litt på hvor mange kapsler av omega 3 jeg bør innta på en dag. Bruker denne: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/omega-3-regular-90-kapsler-1000-mg Kan jo i samme slengen sprørre om denne er bra ? Burde sikkert ta med i bilde at prøver å legge på meg/bygge muskler. Jeg spiser heller ikke sjømat så ingen gratis omega 3 derrifra. Jeg tar også 1 skjed Udos hver dag.
  13. Har også gått fra CCE til AB. Har brukt det på ca 5-6 økter nå. Den første økta var helt insane. Gikk opp fra 26 til 30 kg hantler i skråbenk. Gikk også opp i alle andre øvelser og enegien var til å føle på. Nå skal det sies at dette var min andre uke på nytt program og stor fremgang kan forventes, samt at jeg også startet med bcaa samme dag + sikkert litt placebo I senere økter har jeg kanskje savnet litt av effekten, men for min del slår AB CCE.
  14. Når du sier at du trener tungt mener du da 5x5 eller lignende ? Om du bare kjører dette vil jeg anbefale å kjøre enda en dag med bryst i uken der du kjører flere reps og mindre set. Eks 4x8/3x10. Som sakt over er jeg enig i at benk, skråbenk og flies dekker brystet bra.
×
×
  • Create New...