Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bestilte Jack3d fra bodybuilding.com men det kom aldri!.. hmm

Så vente på Muscletech Neurocore fra Gymgrossisten, noen som har erfaring med den ?

Jeg har Neurocore :-)

Gir greit med energi, men den klør ganske mye på 2-3 scoops noe som er ganske irriterende :p Foretrekker Jack3d Micro

Kanskje, kanskje ikke, men jeg tror jeg er litt immun mot koffein, egentlig, burde tatt en pause med koffein :p Tell me what you think of it når du får prøvd det :D

Testa i dag. 1 scoop. Null effekt. Merket ikke noen ting. Penger i dass? Det tyder på det.

Bestilte Jack3d fra bodybuilding.com men det kom aldri!.. hmm

Så vente på Muscletech Neurocore fra Gymgrossisten, noen som har erfaring med den ?

ULTRANOOB

Aldri bestill fra nettbutikker utenfor EU. Du kan bare: DRITE i å få varene dine pga. tollen.

Annonse

Prøvde rett i underkant av to scoops i dag. Still nothing. Hva er dette for slags svindel?

Minner meg om den gangen en kompis spiste en hel boks med en fettforbrenner fra Tech Nutrition fordi han mente det var en scam. 120 caps! Han fikk litt raskere puls, og opplevde det som noen kopper espresso. Mao. ganske meningsløs dosering mtp. at det var hele boksen i én runde:)

Minner meg om den gangen en kompis spiste en hel boks med en fettforbrenner fra Tech Nutrition fordi han mente det var en scam. 120 caps! Han fikk litt raskere puls, og opplevde det som noen kopper espresso. Mao. ganske meningsløs dosering mtp. at det var hele boksen i én runde:)

Burde skjønt at dette var placebo-tilskudd etter at DMAAet ble fjernet. Faktisk var Assaulten mye bedre før bajssjokket slo til med full styrke.

Annonse

1 time etter siste måltid bruker å fungere fint for meg

Da skal jeg prøve å gå to timer siden siste måltid og to scoops. Om det blir samme leksa igjen, ryker den til en godtroende tufs av en kompis til ågerpris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...