Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mye av problemet er nok at folk bruker både 3-4 scoop før trening, og da er det kanskje ikke rart en får bivirkninger :)

yepp virker som folk tar dobbel til trippel doser og nesten til hver økt, ikke rart det gir negative utslag.....

hva skjedde med en liten boost til treningen...?..

Fortsetter under...

Mattilsynet advarer mot trenings-kosttilskudd - VG Nett om Helse og medisin - Det er meldt om bivirkninger på Jacked og 3 andre PWO`s gitt.. Ikke overrasket :) - tror Craze kan legegs til på lista, men uansett god grunn til å ikke overdosere så heftig på dem, men heller kjøre syklisk :thumbsup:

Vurderte å teste ut, men nå selger jeg bare boksen som ligger her i steden.

200 - 400 mg koffein i pilleform.

Utrolig billig og utrolig bra. Har tidligere prøvd superpump, no-xplode, jack3d og alle de vanlige pre-workout tilskuddene.

Konklusjonen er at de er vanvittig overprisede, og den eneste effekten er placebo.

Bestiller 100 piller av 200mg hver, som koster 30 kr eller noe slikt.

Utrolig billig og utrolig bra. Har tidligere prøvd superpump, no-xplode, jack3d og alle de vanlige pre-workout tilskuddene.

Konklusjonen er at de er vanvittig overprisede, og den eneste effekten er placebo.

Hvor bestiller du dette?

Annonse

helt enig, effektivt og billig med bra energi:thumbsup:

Og en liten ny pwo test:

noen mnd siden sist jeg brukte en pwo istedet for en koffein pille, forøvrig minsket forbruket av begge deler men ville prøve igjen på gøy ble neurocore fra muscletech denne gangen, skuffende saker var mindre futt en i en 200mg koffein pille, skal sies jeg tok "kun" 1 toppet scoop men det er jo tross alt hva serverings størrelsen er...sikkert futt med 2 men da er jo en boks kun litt over 20 serverings størrelser og dermed ganske dyrt tilskudd iforhold til f.eks hemo rage der 1 scoop faktisk er maks dose og gir da 40+ og myyye mere potent en dette var.. Så hemo rage fremdeles kongen på haugen her utav pwo`er.

Sitter og funderer over om jeg har gjort meg selv en tjeneste ved å ikke bruke PWO før trening og dermed ende opp med å bli mer eller mindre avhengig av det. Spiser kun ren mat før trening nå om dagen.

Oppnår man virkelig bedre resultater på sikt ved bruk av PWO?

aminosyrer og L-glutamin før trening er det jeg merker best. Har nå spist 5bokser jacked sammenhengende og tar fra 1,5 - 3scoops hver trening.. har aldri hatt noe wow effekt av dette. Men har altså ingen bivirkninger...

Hvilken effekt er det du mener at du kjenner av at du tar aminosyrer før treningen?

Sammenlignet med for eksempel koffeinbaserte produkter.

Sitter og funderer over om jeg har gjort meg selv en tjeneste ved å ikke bruke PWO før trening og dermed ende opp med å bli mer eller mindre avhengig av det. Spiser kun ren mat før trening nå om dagen.

Oppnår man virkelig bedre resultater på sikt ved bruk av PWO?

har nok gjort deg en tjeneste imo, man blir lett avhengig av det ekstra kicket man får av de..

Annonse

Personlig har jeg aldri merket no, men det kommer jo veldig ann på hva man kaller PWO. Er nok ingen tvil om at koffein, litt sukker etc kan hjelpe, men om man trenger en boks til 300kr eller om det holder med en kopp kaffe/redbull? Vet ikke. Men jeg føler ikke at prisen forsvarer hva man får ut av det, og strengt tatt, som jeg har nevnt før virker det som om noen ikke engang kan dra på trening om PWO boksen er tom. Har kutta det helt ut og merker liten forskjell. (drikker dog endel kaffe(koffein) ila dagen, og tar kreatin som er ting man finner i de fleste PWO)

Så for å svare på om det blir bedre resultater mener jeg vi må se på spesifikke PWO og dets innhold opp mot hva man ellers får i seg og dette mot dager man kutter prestasjonsfremmende. Men igjen, hvor vanskelig skal man gjøre det ;)

Enig i mye av det du skriver. Skulle gjerne sett gode placebotester gjort på effekten av PWO over tid, vs rent/optimalt kosthold, og hvor stor denne forskjellen faktisk er.

Er det bare norsk mafia i Norge? Bulgarsk var det første eksemplet som falt meg inn;-)

Har ikke sagt det, jeg mente det seriøst.

Det er nok banditter fra mange land i England :)

Bulkpowders er en av de virkelig store nettbutikkene i England og jeg har kjøpt derfra flere ganger.

De sender fort og har bra priser.

Har ikke sagt det, jeg mente det seriøst.

Det er nok banditter fra mange land i England :)

Bulkpowders er en av de virkelig store nettbutikkene i England og jeg har kjøpt derfra flere ganger.

De sender fort og har bra priser.

Takk! Da blir det koffeintilskudd derfra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...