Indiska Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Vannflaske. Kalk/magnesium. Bandy- eller lacrosseball. Hello Kitty sokker, som jeg alltid trener i. Gives mad gainz. Håndkrem. Treningsprogrammet. Leppomade. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isadres Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Fast: FRES Pulsbelte til Activio-greia på sats. Hengelås Drikkeflaske Kreatin-pakker Leppepomade Hårstrikk Flytende kalk Strikk (til oppvarming) Kastes oppi i siste minutt, men er der alltid: Pengebok Skoene jeg skal bruke (Enten Converse, treningssko eller spinningsko) Solbriller Bor maks 4 minutter fra sats så dusjer aldri der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyspæra Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 bananer og bøysko. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marlenss Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 2 joggebukser 1 dongeri 3 t-skjorter proteinpulver sko - trening og "vanlige" x antall hårstrikker og hårklememr 2 vannflasker loggbok+penn 3 headsett og ipod inhalator ... ikke rart jeg føler bilen min er rotete. kanskje på tide å skaffe meg en bag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ??? Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Proteinshake (før og etter) Gymsko Shorts Tskjorte Hoodie Håndkle Tøyskift Toalettmappe Ankelbeskytter Leggbeskytter Wristwraps Vannflaske Kodelås Gym-kortet Ipod nano mp3-spiller Koss headset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamilligram Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Hoho, her var det litt av hvert altså. TreningskoDeodorantVannflaskeKvittering fra poletProteinsjokoladeTreningsloggSokkerFuktighetskremProgrammet til senteret mittPulsklokkeHengelåsGaffel ??TrykkblyantTamponger/truseinnleggLommeknivRandom søppelHeadsetSolbriller Guuuudene vet hvorfor jeg har en gaffel i treningsbagen. In case of sudden meals? Liker å være forberedt på uforutsette situasjoner, men her har jeg nok ramla av mitt eget lass. Oh well. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngvildK Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 - Skriveblokk+penn - Fivefingers - Nike joggesko - Banan - Proteinshake - Adgangskort - Hengelås - Drikkeflaske - Pulsklokke/belte - Tennisball+sprettball til egenmassasje - Strikk til aktiveringsøvelser + strikk til chins/pullups - Trådløst headsett - Ekstra øreplugger (når jeg har glemt å lade det trådløse....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glennis Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Vektløfter belte Vektløfter sko Dips belte Nikeys Notisblokk+penn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdelH Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Fivefingers sko Vannflaske Musikk Loggbok+kulepenn Lita mappe med parfyme o.l. Hansker(som jeg aldri bruker) Håndledd støtte(som jeg aldri bruker) Såpe Bcaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElKarbz Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 wow, skulle trudd noen av folka her skulle på boot camp! tar kun med flaske! #Idontneedshit! Tina360 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rasteplass Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Sko Vannflaske Notisblokk og penn Flytende kritt Håndleddstøtter Tennisball Tomme proteinflasker Søppel Kronestykker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrb-1 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 sko 2 vannflasker 5-6 kulepenner sammen legg bare krykker. pakke med knekkebrød boks med bacon leverpostei treningsbukse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hesa96 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Når jeg leser diverse tråder i forumet her innser jeg hvor ekstremt nybegynner jeg virkelig er, haha. Gleder meg til å lære mer! I min treningsbag er det vannflaske og joggesko, eventuelt håndkle og skifteklær+ toalettmappe dersom jeg dusjer på treningssenteret. Bor 10 minutters gange unna treningssenteret, så dusjer som oftest hjemme og spiser litt før og litt etter trening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sepsis Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Et par med Converse Skriveblokk og penn Fat Gripz 1.5 L brusflaske for vann Shorts Tskjorte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorillamann Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Har ikke gymbag, men har en flaske i bilen som jeg tar med av og til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gundersen™ Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Adidas Ironworks II Titan Toro benkpressbelte med lever-spenne Et belte til bruk i knebøy og markløft. Merke Wahlander? Captains of Crush fra #T til #3. #4 ligger uåpnet hjemme da ingen jeg kjenner er i nærheten av å lukke den... Ivanko Supergripper Titan Titanium og Titan THP håndleddsbind En Titan Superkatana str. 42/44 En Metal King Squatter str. 46 Og sikkert en del annet skrot jeg ikke husker i farta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KittyKatt Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Sko Drikkeflaske iPod Kortholder, mobil, nøkler osv. Bor 5 min. unna senteret så trenger ikke ha med så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quentra Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Aaalt for mye Fivefingers Inov skoene Vektløfterskoene Wristwraps Belte Foamroller Massasjeball Vannflaske Reimer Rødt strikk Joggebukse Ekstra genser Fres Banan Proteinshake Plaster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kopites Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Headset Armbånd til mobil Pulsbelte Pulsklokke Drikkeflaske Treningshansker Rehab knestøtte Joggesko Koffeinkapsler Shaker Penn Sportstape Kronestykker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JonMK Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Det som lå der idag: Styrkeløftsko Converse (markløft) Treningsprogram + penn Flytende kalk Pulsbelte Liftingstraps Wristsupports Fettkalipper Målebånd BCAA Ledning til Beats wireless Ørepropper Drikkeflaske Shampoo Deodorant [ATTACH]101844[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.