poyekhali Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Du har det man trenger ser jeg. Hva er greien med tyggis på trening? Er du ikke redd for å dø? Sette i halsen? Går mye tyggis mens jeg trener, bare for å ha noe i munnen. Forventet det skulle være mer reaksjoner på rosa sokker jeg da(gode gainz, og de er comfy). Hah. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BROrilla Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Schiek 2004 belte snus koss headset pepsi max poyekhali 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wombat Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Sette i halsen? Går mye tyggis mens jeg trener, bare for å ha noe i munnen. Forventet det skulle være mer reaksjoner på rosa sokker jeg da(gode gainz, og de er comfy). Hah. "du har det du trenger" var rettet mot sokkene. visste ikke helt hva jeg skulle si til det. tyggis er crazy! poyekhali 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poyekhali Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 "du har det du trenger" var rettet mot sokkene. visste ikke helt hva jeg skulle si til det. tyggis er crazy! Det er en slags psykologisk effekt, at man konsentrerer seg om akkurat den ene tingen enn alt annet. Alle 1RM, 2RM og 3RM'ene mine er satt med rød Extra tyggis, fordi det funker for meg. wombat 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karris Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Blir jeg bannlyst hvis jeg innrømmer at jeg ikke engang gidder å skifte sko? Går til senteret i de skoene jeg trener i, smiler pent til de som står i resepsjonen og later som ingenting. Synes igrunn det holder å drasse på vannflaska Altså, jeg får legge til at jeg ikke kjører samme prosedyre høst- og vinterstid, når det er vått og bedritent ute da. Er ikke født helt uten vett og vilje. Bare nesten. wombat 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wombat Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Det er en slags psykologisk effekt, at man konsentrerer seg om akkurat den ene tingen enn alt annet. Alle 1RM, 2RM og 3RM'ene mine er satt med rød Extra tyggis, fordi det funker for meg. Skal prøves. Dør jeg, er det on you. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sombraro Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Viktig å snuse (to bokser?) mens man curler till u die Du poengterer snusen, men ikke endene........... Den ene snusen er tom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Hmm ShakerSko og treningstøyPlan over øvelsene på et papirMedlemskortet mitt sammen med lås og nøkkel til skap! Ikke mye der! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wombat Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Du poengterer snusen, men ikke endene........... Den ene snusen er tom Tenkte at de endene sikkert sprer glede i dusjen. Tenkte kanskje det var sånne buttplugg ender eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LifeGoesOn Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Har mitt eget treningsrom hjemme, så jeg har ingenting i bagen, har ikke en gang bag. Men vann, banan, mobil har jeg med meg. Resten ligger der nere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sombraro Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Tenkte at de endene sikkert sprer glede i dusjen. Tenkte kanskje det var sånne buttplugg ender eller noe. Hva tror du leoparden er til?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wombat Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Hva tror du leoparden er til?? Andre dusjsysler....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mali-H Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Sko Vannflaske Hengelås Hårstrikker Lusespenner Hårbørste Sjampo/dusjsåpe Håndkle (lite og stort) Lommebok Skolebøker og notatbøker (må lese når leses tid, før og etter trening) Div. mat Sminke Klær til etter trening (rent treningstøy til jobb) Snus Lypsyl Ekstra par linser Telefon ... og alt annet rart som havner der i tidenes løp (les: skrot) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sombraro Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Andre dusjsysler....? Ønsketenking... wombat 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brukernavn Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Deo Håndkle Dobbel Dusch (1980 ringte...) Skift Reimer Stappfull bag mao poyekhali 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Prøver å blåse liv i denne tråden igjen jeg -2 shakere (1 med bcaa+kreatin, 1 med proteinpulver) -Drikkeflaske -Strikk (for bedre kontakt med rumpe i hip thrust) -Hansker -MASSE hårstrikk -Loggbok + penn -Noen pakker med rosiner -Riskaker -Hengelås -Sånn greie til å ha iPhonen i på armen -Hodetelefoner -Medlemskort -Lommebok (eventuellt kun et visakort) -Nøkler Jeg bor 7 min gange fra gymmet, så jeg går til/fra i treningsklær og sko. Dusjer da selvsagt hjemme og har ikke behov for håndkle og annet "dusjtilbehør". malenesofie og FitFish 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje_86 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 - Treningssko - Shaker med bcaa - Foam roller - Ekstra bukse, eventuelt topp/genser - Handlenett - Mobilholder - Ørepropper - Hengelås Prinsesse 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thombr86 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Løftesko/inneskoShortsT-skjortevannflaske (noen ganger med litt bcaa i)Wrist-wrapsFlytende magnesiumTreningsprogramevt. en joggebukse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monix Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Fivefingers Drikkeflaske Thats it. Lommebok i ene jakkelomma, telefon i den andre. Bilnøkler i hånda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aequitas Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Joggesko, skift, håndkle, deo, sjampo og balsam, armting til å ha tlf i+øreplugger proteinshake om det er lenge til mat etter trening, vannflaske, loggbok, nøkler... av og til niste (trener før eller etterjobb, som regel, så da er den god å ha) :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.