Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må bare si at denne dietten passer meg utmerket ! Funnet fram klær som ikke par passet på to år og nå er de romslige ! Me like ! Ikke noe søtsug ( men det har jeg ikke normalt sett heller), klart å motstå alle fristelser som dukker opp og holdt meg strengt til dietten. Veier meg bare på mandager så jeg venter i spenning til over helgen.... Men jeg merker jo forskjell og kjenner at kroppen har blitt mindre.:)

Gjest Ukjent666
Må bare si at denne dietten passer meg utmerket ! Funnet fram klær som ikke par passet på to år og nå er de romslige ! Me like ! Ikke noe søtsug ( men det har jeg ikke normalt sett heller), klart å motstå alle fristelser som dukker opp og holdt meg strengt til dietten. Veier meg bare på mandager så jeg venter i spenning til over helgen.... Men jeg merker jo forskjell og kjenner at kroppen har blitt mindre.:)

Hvor lenge har du holdt på? og hvor lenge skal du holde på?:)

Hvor lenge har du holdt på? og hvor lenge skal du holde på?:)
Jeg har holdt på 4 uker i morgen, og går for to uker til. Har oppkarbingsdag i dag. Jeg startet på 72 kilo og er nå nede i 67 (ved veiing på mandag).Jeg har altså ikke rast ned flere kilo i uka, men det var heller ikke noe mål i seg selv. Målet er 60 kilo. Regner ikke med å ha nådd det om to uker, men da skal jeg til syden så da blir det noen karbodager. Kan heller fortsette når jeg kommer hjem. Har snakket med andre som har gått på psmf og hatt det kjipt. Lite energi osv. Med meg er det helt omvendt, men kan være litt svimmel innemellom. Det skyldes nok at jeg ikke er flink nok til å drikke vann. Så jeg tenker å fortsette til jeg har nådd målet mitt, og da skal jeg trene tyngre styrke. Blir liksom litt slapp hud da, på magen (har født to barn også). Håper det vil stramme seg opp. Jeg har satt meg noen mål på 1 års sikt, men det går mer på hvor mye vekt jeg skal løfte. Har ikke trenet vekter før, men mye saltimer og spinning, men ser jo at styrke er mye mer effetktivt. Dessuten begynner det å bli gøy! :) Er jo veldig moro når man ser resultatene.

Jeg er like høy som deg, og veier ca det samme 74 kg, og er på min 2 dag på dietten. Gått på den før, men da kjørte jeg endel cardio ved siden av, så det gikk rett og slett ikke, hadde 0 energi. Nå skal jeg prøve meg på kun styrke ved siden av dietten.

Jeg har som mål 10 kilo på 8 uker!

Jeg ligger på ca 1000 kcal, og alt fra 150-200 g proteiner. Og er nærme 20 g fett og karbs, men akkurat under :p

Jeg synes skyr yougert er veldig godt, så unner meg 1 om dagen, det hjelper å friske opp dietten litt synes jeg :D

Jeg har fått tips om å legge seg på dårligere form enn det man er. Er flere som har erfart som er godt trent at dietten funket bedre når de la seg på middels form. Så jeg legger meg på dårlig form, og har karbs dag vær 10 dag :)

Jeg er like høy som deg, og veier ca det samme 74 kg, og er på min 2 dag på dietten. Gått på den før, men da kjørte jeg endel cardio ved siden av, så det gikk rett og slett ikke, hadde 0 energi. Nå skal jeg prøve meg på kun styrke ved siden av dietten.

Jeg har som mål 10 kilo på 8 uker!

Jeg ligger på ca 1000 kcal, og alt fra 150-200 g proteiner. Og er nærme 20 g fett og karbs, men akkurat under :p

Jeg synes skyr yougert er veldig godt, så unner meg 1 om dagen, det hjelper å friske opp dietten litt synes jeg :D

Jeg har fått tips om å legge seg på dårligere form enn det man er. Er flere som har erfart som er godt trent at dietten funket bedre når de la seg på middels form. Så jeg legger meg på dårlig form, og har karbs dag vær 10 dag :)

Min favorittfrokost har blitt cottage cheese med litt mager kesam oppi, litt bringebær og 1 ss fun light wildberries. Kjempegodt !

Annonse

Er ikke speilet viktigere enn vekta da ?

Joo.. Menne atte, jeg ser liksom ikke store forskjellen i speilet heller o_O:LOL: Jeg merker det i visse situasjoner.. Men ikke noe jeg ser sånn veldig lett nei :dry: Også skjønner jeg ikke hvor det "forsvinner" når det utgjør så lite på vekta :confused::p

Joo.. Menne atte, jeg ser liksom ikke store forskjellen i speilet heller o_O:LOL: Jeg merker det i visse situasjoner.. Men ikke noe jeg ser sånn veldig lett nei :dry: Også skjønner jeg ikke hvor det "forsvinner" når det utgjør så lite på vekta :confused::p

det kan forsvinne fett mellom indre organer også og det er ihvertfall sunt:). Det ser man sikkert ikke så lett om det bare er litt. Jo tynnere man er lettere ser man litt vektoppgang og nedgang.

det kan forsvinne fett mellom indre organer også og det er ihvertfall sunt:). Det ser man sikkert ikke så lett om det bare er litt. Jo tynnere man er lettere ser man litt vektoppgang og nedgang.

Så må jeg bare vente til jeg blir tynn før jeg ser noe da :(:roflmao::cool: Menmen årner seg :D

Annonse

Nei, tullebukk:wacky:

Men skjønner fortsatt ikke hvordan jeg kan ha gått ned så lite på kg når jeg har gått ned en hel buksestr nesten 2 og så mange cm :p For hadde jeg mista fett innvendig skulle det vel vært mindre synlig på kroppen og ikke vekta?

Men skjønner fortsatt ikke hvordan jeg kan ha gått ned så lite på kg når jeg har gått ned en hel buksestr nesten 2 og så mange cm :p For hadde jeg mista fett innvendig skulle det vel vært mindre synlig på kroppen og ikke vekta?

Oh- se positivt på det- sikkert fett som forsvinner :D ja, siden fett tar mer plass pr kg enn muskler ;) Og- er jo en del kg ned da :) Ikke vits å gå ned 6 kg og opp 3 når dietten er ferdig, satse på ned 4,7 og opp 0,7 (eller ingenting opp)

Hehe- tenkte at det hørtes mer positivt ut, hvor reelt det er aner jeg ikke ;)

Synes du er flink jeg- har lest loggen din, og du har jammen fått til mye i år!

Oh- se positivt på det- sikkert fett som forsvinner :D ja, siden fett tar mer plass pr kg enn muskler ;) Og- er jo en del kg ned da :) Ikke vits å gå ned 6 kg og opp 3 når dietten er ferdig, satse på ned 4,7 og opp 0,7 (eller ingenting opp)

Hehe- tenkte at det hørtes mer positivt ut, hvor reelt det er aner jeg ikke ;)

Synes du er flink jeg- har lest loggen din, og du har jammen fått til mye i år!

Åh :X3: Blir alltid så strålende glad når jeg får høre godord :D:D Så tusen takk :D Ble litt imponert at du har lest så mye at du har fått med deg året ass :D:D:P Men ja, fikk beskjed av ei venninne tidligere i dag at jeg burde lese noen sider fra starten, siden jeg hadde visst endra masse:D

Nei ser den med at det er lite gøy å bedrive "jojoslanking" å gå opp halvparten av det man gikk ned men :p Og ja.. Så lenge det er fremgang så er vel det egentlig bare positivt :p Men begynner jo å lure litt da :lol:

Koselig at du leser loggen da :D:X3:

Kanskje du har mistet litt av høyden din kringla?? :eek:

Hahaha kanskje det kanskje! :lol: Menne hadde ikke gjort meg no egentlig siden jeg er jo 170..(172i passet siden jeg målte meg i pltåskoo_O:ROFLMAO:) Men tror nok ikke at jeg har krympa i høyde gitt :p:cool:

Er på min 22 dag nå.. Og har gått ned ca 29cm sånn all round.. Men bare 4,7(ca) i kg :( o_OHvordan kan alt forsvinne når vekten ikke rører så mye på seg :cautious: Teit :dry::roflmao:

Mer enn 1 kg per uke? Høres ut som vekta rører godt på seg! ;)

Mer enn 1 kg per uke? Høres ut som vekta rører godt på seg! ;)

Ja, noen sier så :p Menne andre mener den skulle gått fortere :p Men kan vel kanskje ha noe med at jeg er særdeles lite aktiv av meg for tiden også :p :blush:Så er vel kanskje ikke helt feil når alt kommer til alt kanskje :p:X3:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...