Gå til innhold

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)


HannaC

Anbefalte innlegg

Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å kutte ut det første måltidet slik at du får et mindre spisevindu, for å unngå sult. Det er ingen grunn til å være sulten på diett. Spesielt ikke PSMF.

Kan ikke kutte det mer enn nå. Min dag starter før kl 7 på jobb, så å holde seg til 11.30 er en bragd selvom jeg har holdt på med det da jeg spiste vanlig mat også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke kutte det mer enn nå. Min dag starter før kl 7 på jobb, så å holde seg til 11.30 er en bragd selvom jeg har holdt på med det da jeg spiste vanlig mat også..

Okey, det er selvfølgelig helt opp til deg selv. Grunnen til jeg foreslo det i utgangspunktet er bare at store og få måltid gir mer metthetsfølelse. Personlig etter jeg mitt første måltid i 18-tiden, etter jobb og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slo ut håret med en cola zero i dag og ble faktisk mett :p dog en smule vondt i hodet... so worth it ;)

Min første dag på diett hadde jeg helt sinnsykt søtsug.. Jeg dro ut, kjøpte Pepsi Max og det gikk over :D Så selv om jeg vanligvis drikker veldig mye vann når jeg ikke er på diett blir det stort sett sukkerfri brus eller saft på diett :p:D Funker fjell!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

170 kcal, 2 g prot og 51 g karbs pr 100 g sier ShapeUp...

Hadde holdt det til et minimum iallefall:) Nå er det jo ikke 100g i en lacerol eller IFA liksom, men det er jo fortsatt karbs i det;) Så lenge det er innenfor de rammene som er gitt:) 2.5g protein pr kg ønsket vekt, 20g(eller under) fett og 20g (eller under) karbs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har et proteinpulver å anbefale?

Sliter med å få i meg nok proteiner, selv om jeg spiser sinnsykt mye kjøtt.

Mann på 1.91, 95kg og får i meg rundt 160g per dag.

Proteinpulver som anbefalt over hjelper godt på vei. Men tror du må redefinere "sinnsykt mye kjøtt" om du sliter med å få i deg mer enn 160 gram proteiner. Fordelt på 4-5 måltider så er ikke det mer enn 150 gram kjøtt til hvert måltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Sinnsykt mye kjøtt" er 200g 3x dagen. Jeg har en timeplan som gjør det vanskelig å spise 4-5 ganger om dagen. Men proteinpulver er bestilt så tusen takk for hjelpen!

Prøver forresten å peile meg inn på 800 kalorier dagen, høres det greit ut eller bør jeg heller kunne gå til 1000 for å sørge for at jeg får i meg mer proteiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
"Sinnsykt mye kjøtt" er 200g 3x dagen. Jeg har en timeplan som gjør det vanskelig å spise 4-5 ganger om dagen. Men proteinpulver er bestilt så tusen takk for hjelpen!

Prøver forresten å peile meg inn på 800 kalorier dagen, høres det greit ut eller bør jeg heller kunne gå til 1000 for å sørge for at jeg får i meg mer proteiner?

IKKE BRY DEG OM KCAL! Er enkle retninglinjer du SKAL følge:

2,5x ønsket kroppsvekt

maks 20gram fett

maks 20gram karb.. Veldig enkelt. Klarer du ikke å få dette i deg, bare glem dietten:) Og 600gram kjøtt er jo ingenting-_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, føler at jeg må ha noe sånn om jeg skal prøve meg på noe sånt :)

Mulig jeg tar feil her.. Men mener jeg leste at målet ditt var å gå opp/bygge muskler? Var innom loggboka di, og jeg skjønner ikke hvorfor du tenker på å prøve PSMF? (Ikke ment som noen fornærmelse eller noe altså? Just curious:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg tar feil her.. Men mener jeg leste at målet ditt var å gå opp/bygge muskler? Var innom loggboka di, og jeg skjønner ikke hvorfor du tenker på å prøve PSMF? (Ikke ment som noen fornærmelse eller noe altså? Just curious:))

Ikke nå nei, men kunne vært greit å prøvd før neste gang en skal på ferie f.eks:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...