Gå til innhold

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)


HannaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666
Noen tips til ulike frokoster?

Jeg tror ikke jeg orker å spise "middagsmat" til frokost, men jeg har veldig lyst til å prøve dette her!

middagsmat blir det nok... er vel ikke noe "frokost" jeg kommer på.. Bortsatt fra diverse salater... Desverre:) Dietten er bare sånn! Kjøtt kjøtt og kjøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ukjent666
Et spørsmål til; hvilken olje bruker dere? Noe jeg får tak i på helsekost for eksempel? :)

Steker i vann evt bare teflon panne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte mer på den olje man skal ta ved siden av maten, sel, laks eller fiskeolje :)

Oh! Var jeg ikke på bærtur allikevel :D:asshat::blush:

Men ja tran funker :) Tror de fleste anbefaler Arctic Oil eller noe, den skal visst være hakket bedre :p (Men jeg har ikke prøvd) Også funker det ed kapsler også, viktigste er vel bare at du får i deg nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ukjent666
Jeg tenkte mer på den olje man skal ta ved siden av maten, sel, laks eller fiskeolje :)

Personlig tar jeg tran.. Hehe! Men mange mener at lakseolje osv.. Er bedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg vel prøve tran da:)

Det funker med tran, men om du allikevel skal bestille noe annet kosttilskudd en gang så ville jeg kjøpt med en annen omega 3-variant. Selv bruker jeg Vital Arctic Oil 300ml - Omega 3 og er veldig fornøyd med den. Tidligere fikk man den neste til halv pris om man kjøpte en 10-pakning, men ser dessverre ut som de har endret på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker med tran, men om du allikevel skal bestille noe annet kosttilskudd en gang så ville jeg kjøpt med en annen omega 3-variant. Selv bruker jeg Vital Arctic Oil 300ml - Omega 3 og er veldig fornøyd med den. Tidligere fikk man den neste til halv pris om man kjøpte en 10-pakning, men ser dessverre ut som de har endret på dette.

Jeg starter med tran i første omgang, ettersom jeg kan kjøpe det med en gang, også kan jeg heller gå over til den du nevner for eksempel, så fort den kommer i posten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...