Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Fantastisk bra tråd. har gått på PSMF nå i 11 dager og er i utgangspunktet veldig fornøyd.

lest gjennom så og si hele loggen og har lært masse nyttig.

men jeg har et lite spørsmål...

all maten er registrert på diett.no og har ligget under 20g karbo og fett hver dag, fått i meg nok proteiner hver dag, trent 3 ganger i uken og gått jevnlig ned hver dag. tenkte å ha oppkarbing på fredag, da har jeg gått to uker uten. etter dette tenkte jeg å kjøre oppkarbing en gang i uken.

MEN fra fredag til i dag (mandag) viser vekten 1,2 kg MER enn på torsdag.

vet vekten kan variere litt men synes det var veldig mye.

noen andre som har erfaringer med dette?

Annonse

Gjest Ukjent666
Og hvilken frukt kan man spise !?:confused:

Helst ikke spis frukt.. For guds skyld: les på dietten på forsiden, der vil du se at stort sett alle frukt inneholder mer enn nok med karbs..

Tenk: 20gram karbs/fett pr dag og 2,5x ønsket kroppsvekt i protein. Kommer du over 20gram fett/karbs.. Så gjør du FEIL!:) Enkel oppskrift!

Annonse

Jordbær da?! det er jo bær:p .......

Hadde du lest opp på PMSF så hadde du vist hva du skal spise.. :)

Se på næringsinnhold etc, bruk Diett.no til å legge opp ett "budsjett" på hva du har lov til å spise, samt denne siden for næringsinnhold

Da er jeg i gang med min 3-uke på PSMF. Ha ikke gått ned all verden, kun 2,5, kilo, men da er jeg også halvveis i mål.:) Hadde en oppkarbingsdag på lørdag og spiste både brød med syltetøy, snacks og sjokolade. Regnet med å gå opp i vekt etter den dagen, men vekta sto stille. Har ikke hatt noe problemer med sult på denne kuren, så nå tar jeg to uker til. Har funnet noen favoritter når det gjelder mat. En av dem er "gryterett" bestående av hakket løk, karbonadedeig og sopp som jeg steker i teflopanne uten fett. Litt tomatpuré, krydder og salsa. Veldig godt ! Ellers har det gått veldig mye i wokretter. Finfin måte å bruke opp grønnsaker på :p. Ser at noen klager på at det er så tørr mat på denne dietten,men det løses enkelt med å tilsette vann i rettene ! Har vært litt svimmel innemellom men da er det nok mest pga for lite væske. Trening har vært styrketrening har vært 3 gangr i uka. Andre som har erfaringer å dele ?

Jeg har gått på PMSF nå i 4 uker og har gått ned 7,3 kg. Jeg er veldig fornøyd med det. :)

Skal fortsette i litt over 2 uker til.

Det har gått overraskende bra så langt, selv om det har vært litt tungt underveis. Har hatt litt lite energi til tider og følt meg tung i kroppen, men har kjempet meg videre.

Har hatt to oppkarbingsdager så langt og det har hjulpet veldig på. Første var etter 3 uker og andre var nå etter 4 uker. Så har jeg tenkt til å ha det to ganger til de to siste ukene.

Har da valgt sunne karbs å spise i stedet for masse unødvendige ting som sjokolade, søtsaker, brød og sånne ting. Har spist wasa sport+ knekkebrød, fullkornscouscous, skyr naturell med ferske bringebær og noen ferske speltlomper. Hehe tror aldri jeg har hatt så mye energi før og ikke minst vært så sykt mett. :p

Har lest hele denne tråden og vil takke spesielt de to som har gjentatt seg selv hele tiden og svart på alle mulige spørsmål som man enkelt kunne lest seg frem til selv. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...