Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

NP

Ingen som leser FAQs uansett ettersom mange mener de har så spesielle behov at de ikke faller inn under spørsmålene i en FAQ. :meh:

Nåja, så pessimistisk ville jeg ikke vært. Sleng på en påminnelse i trådnavnet så stikker nok de fleste innom i hvert fall.

Skal se hva jeg får gjort i løpet av uka, har noen ideer allerede på hvordan jeg skal sette den opp.

Jeg trenger litt råd! Har vært usikker på om jeg skal ta en runde med psmf. Har lagt på meg et par kilo over vinteren, som jeg gjerne vil bli kvitt. Har siden begynnelsen av april holdt meg til å kutte kaloriinntaket ganske mye, men de siste ukene har vekten stått stille. Lurer på om grunnen er at jeg ligger for mye i underskudd, så derfor er jeg usikker på om det er lurt å begynne på psmf eller ikke - for å få vekk de siste kiloene litt kvikt:) Er det noen som har noen råd til hva jeg bør gjøre? :)

Hvis du allerede har senket kaloriene mye over tid bør du få forbrenningen din i gang først, og *så* gå på PSMF.

Jeg kan veldig lite om kosthold, så når du sier "få igang forbrenning" mener du at jeg skal spise mer ? Hvor mye mer og over hvor lenge tror du er lurt, isåfall? Takk for hjelpen:)

Annonse

Jeg har nå forsøkt meg på PSMF i et par dager. Ting går greit, og jeg får logget all maten jeg har i meg. Men det er en ting jeg sliter med å finne svar på: næringsinnholdet i eggehvitte - pr egg (sånn ca). Noen som har et fornuftig svar på det?

Beklager hvis det er beskrevet tidligere i tråden, har virkelig søkt lenge etter svaret.

Hei, skal sies at jeg har lest på innholdet og ikke blitt stort klokere, men er det noen som har erfaring med stevia og eller sukrin, har brukt det i en kopp te som jeg har drukket de siste dagene, mener og tror dette går under tillatt, noen innspill? :-)

Inne på dag 10 på psmf. Hadde en pause på liten uke (6 dager) siden forrige runde. I den pausen gikk jeg opp 7kg, men de forsvant etter ett par dager på psmf. Det frustrerende nå er at jeg ikke går ned noe. Har gått ned 700gram. Hvis jeg ikke teller de "feriekiloene" som forsvant på dag 3 med psmf. Holder meg på 25-30gr karbo,20 gram fett og 600-800 kcal. Spørsmålet mitt er om jeg burde ha en refeed dag eller om det er bare å kjøre på litt lengre så kommer resultatene? har litt frykt for at hvis jeg tar en refeed dag så må jeg vente enda lengre på å se noen resultater..

Poenget med spørsmålet mitt kom kanskje litt uklart frem. Altså om de dataene er pr 100g eller pr egg. Og hvis det korrekte er alternativ en - hvor mange gram kan jeg bruke som grunnlag for eggehvite fra et vanlig egg?

Gramvekt/Kjøkkenvekt er din nye venn!

Annonse

Poenget med spørsmålet mitt kom kanskje litt uklart frem. Altså om de dataene er pr 100g eller pr egg. Og hvis det korrekte er alternativ en - hvor mange gram kan jeg bruke som grunnlag for eggehvite fra et vanlig egg?

På diett.no kan du velge eggehvite og om det gjelder egg i størrelse medium, large osv. Eller kjøkkenvekt og regne selv :)

En eggevite fra et stort egg inneholder ca 17 kcal og har ca 4 g protein :) Bruk hjelpemidler som f.eks diett.no, her kan du velge for per enhet av en vare.

hei er nok så ny på PSMF tygger mye tyggis for å unngå å få skikkelig suget etter noge "godt". Og i Stimorol senses Neon Fu er det visst 64,8 g karbo per 100 g. Det er greit d at hele tyggis pakke er 27 gramm, og eg er ferdi me den på 3-4 dager, men er det farlig mye karbo? :( har vært på psmf i 4 dager nå, gått ned 1 kg ca... ønsker å gå ner mer og vil ikke cheate :(

evt er det andre tyggis jeg bør kjøpe? Hva syns dere om Dent- ekstra store sukkerfrie pastiller, d er jo karbo i de og. Kan man spise de dersom man er skikkelig søttsugen?

Tyggis er for de fleste mye verre fordi det setter i gang en del funksjoner i kroppen som tilsier at den skal ha mat. Jeg hadde droppet det om jeg var deg.

takk for et raskt svar :) hva syns du om pepsi max og sukkerfrie drops? helst ikke eller?

Det høres ut som om du ligger forferdelig lavt på protein. Det er faktisk fysisk umulig å ikke gå ned i vekt på en PSMF, med mindre man gjør noe veldig dumt som å kutte kaloriene for mye, trene for mye cardio eller å gå for lenge uten å justere opp leptin.

Takk for svar! Gjorde kanskje det ja når jeg tenker meg om. Har funnet ut at jeg dropper psmf for nå og går tilbake til vanlig mat. Utrolig hvor takknemlig en blir for å smake knekkebrød igjen...!

Gjest Ukjent666
Hvor mye kcal skal en person på vanlig kost ha i seg/noen nettside hvor en kan regne dette ut?

Kvinne, 40 år, 162 cm, 72 kg

Willkommen bei Facebook - anmelden, registrieren oder mehr erfahren søk: fitnessbloggen;) kalorikalkulator;) skriv inn;) voila!;) Og du har en pekepinn avhengig hvor mye du trener osv;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...