Gå til innhold

Irene ned i vekt

Medlemmer
  • Innholdsteller

    16
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. eg har i det siste spist ca en halv boks med cottage cheese med en pære i biter og kanel blir god og mett på d en stund, så tar eg en frukt til om ca 2-3 timer hvis eg da blir sulten før middags tid
  2. Høres jo veldig bra ut det, da tror jeg du skal klare målet når det er såpass "lenge til" (er jo ikke det, men det er fullt mulig!) sørg å få i deg nok mat til energi behovet ditt, trener du styrke 2-3 ganger i uken så er jo ikke du ikke aktiv tror du skal klare det! jeg bruker forresten selv diett. no. kan absolutt anbefale, der finnes det meste av det jeg spise, men kanskje ikke like praktisk å bruke på mobilen
  3. 1391 hørtes litt lite ut, men om du f eks går en tur på kvelden eller går ett par busstopp til jobben så kan du sikkert, som Mali-H sa gå for i hvert fall for 1700, jeg inntar selv ca 1600-1800, sitter mye jeg også, men går litt tur og trener styrke par ganger i uken.. anbefaler å bevege mer på deg enn å sulte, da er det så mye vanskeligere å skli ut! Sulting(og 1390 kcal er så å si det) skal gjør deg sur og sulten på noe godt.
  4. Ja men da skjønner jeg det, tusen takk
  5. Hei, takk for svar! Jeg er fullt klar over det, og derfor lurte på hvilke styrke øvelser ville folk anbefale for å ta bedre tak i akkurat disse områdene? kanskje ekstra bred knebøy? men rett under rumpe fett, er det noen øvelser som tar bedre tak i det? sumo markløft f.eks?
  6. Hei jeg er ei jenta på 22 som trener litt, men i det siste, pga eksamener og alt annet, sklei eg ut litt, men fortsatte å spise som før. det førte til at jeg la på meg litt, og nå skal jeg snart på ferie. Jeg har ikke lyst å "gå ned 10 kg på 10 dager" eller noe, men siden jeg fortsatt har 3 eksamener foran meg, og reiser til varmere strøk dagen etter siste eksamen (så ingen mulighet til skippertak) så lurte jeg på om det er noen effektive øvelser mot fettet som er på innsiden av lår og baksiden av lår- rett under rumpe ?? resten er jeg tålig fornøyd med dersom trener knebøy, markløft, benkpre
  7. takk for et raskt svar hva syns du om pepsi max og sukkerfrie drops? helst ikke eller?
  8. hei er nok så ny på PSMF tygger mye tyggis for å unngå å få skikkelig suget etter noge "godt". Og i Stimorol senses Neon Fu er det visst 64,8 g karbo per 100 g. Det er greit d at hele tyggis pakke er 27 gramm, og eg er ferdi me den på 3-4 dager, men er det farlig mye karbo? har vært på psmf i 4 dager nå, gått ned 1 kg ca... ønsker å gå ner mer og vil ikke cheate evt er det andre tyggis jeg bør kjøpe? Hva syns dere om Dent- ekstra store sukkerfrie pastiller, d er jo karbo i de og. Kan man spise de dersom man er skikkelig søttsugen?
  9. du kan spise så mange eggehvite du vil omtrent, det er jo protein men plomme må desverre vekk Ja så lenge du får i deg den mengden protein du skal ha ikke overdrive...
  10. ok, lykke til med slankinig. Ut fra det du spiser, hadde jeg prøvd å erstatte noe av middag og kvelds med kalorifattige grønnsaker
  11. Hei, jeg sliter med så å si det samme, har vært lenge syk (6 uker) fikk ikke trent skikkelig da, har liksom alltid trent og vært ok, men nå er det nok, syns det er for mye Jeg har begynt på PSMF diett, for å ivertfall få det i gang. Tablettene du snakker om, som du kan muligens gå opp i vekt, er det p-piller eller? Jeg mistenker veldig at mine gjør meg tjukk. Uansett har du tenkt å gå på diett eller trene? Eller begge deler?
  12. har lest her litt, og sier: det er godt å se at me e flere med gode mål jeg er 174 og 74. 64 er målet men alt under 70 er godkjent begynte på PSMF idag, snart trening også
  13. Jeg har to spm: Er tran d samme som fiske olje? Som jeg forsto er svaret nei, men må jo fosikra meg... Er melk i proteinshake fy fy? Begynner på PSMF nuh, wish me luck! Syden om 2,5 uker
  14. At mange veninnene min er tynnere enn meg motiverer meg veldig
×
×
  • Opprett ny...