Gå til innhold

Den store styrketreningsmusikk-tråden!


Keegil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sleng gjerne ut flere spotify-lister her! Jeg holder på å lage min egen treningsliste, kommer til å inneholde for det meste hardcore rap, dvs gamle old school slagere men også noen nye med fete beats og rå lyrics! Spennende å se hva dere andre liker.

Er den på vei snart eller?

Eg trenger noe nytt å løpe til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså: jeg har ei liste på spotify, som jeg gjerne skulle hatt på ipoden min. har ganske ny ipod, som er tom og gjort klar for overføring. Bare forstår ikke hvordan jeg får lagt musikken over..? Sikkert enkelt, men jeg skjønner ikke hvordan:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke legge den musikken over på ipod'en, spotify er en streaming tjeneste der du spiller musikken over internet, eller via en cache på pc, tlf etc, da må du ha spotify klienten som du har på pc'en din for at dette skal virke. Skal du få tilgang til dette på tlf, eller ipod må du også ha et premium abonement hos spotify. skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...